Verslaafd........

Waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent??

Ik eigenlijk aan alles, als het maar eten is :oops: :oops:

Maar het ergste is Ben & Jerry’s ijs :drool: :drool: Ik zit nu aan mijn 2de pint (500 ml) van deze week :shifty: :shifty: De lekkerste smaak vind ik New york super fudge chunk, chocolade ij met stukken witte en pure chocolade en in chocolade omhulde nootjes erin !! :drool: :drool:

ik was verslaafd…

bij Marijke aan frietjes

bij Tineke aan augurken én aan boterhammen met kaas én choco (de twee op één boterham, voor alle duidelijkheid :sick: )

bij Maaike aan ijsroom

bij Michaël :think: :think: :think:

niets speciaals eigenlijk.

liefs

Gerda

ps: geniet van je ijsjes !!! :wink:

:mrgreen:

Bij Marly was ik totaal verslaafd aan alles waar chocola in zat, of het nou ijs was of gewoon een reep, boeide echt niet hahahaha en nu heb ik een softijs tic maar dan niet in een hoorntje maar in een bekertje want die hoorntjes vind ik dan weer helemaal niks…tja, je bent kieskeurig of je bent het niet he :lol:

Boterkoekblokjes :drool: ik heb er kilo’s van weggestouwd…

Bij Kaylee aan alles wat uit de frituurpan kwam :roll: :lol:

Bij Jayden aan de saucijzenbroodjes van de plaatselijke bakker… sinds ik bevallen ben heb ik er ook geen meer gegeten :lol:

Bij de oudste was het hier rookworst van de hema (en ik LUST die krengen normaal gesproken echt niet! :sick: )

En bij de jongste aan vlaghurt (gele vla gemeng met yoghurt) maar dat was meer omdat ik vanaf week 6 niks anders meer kon binnenhouden dan dat!

Deze keer (nog) aan helemaal niks… ben allang blij als ik een keer met smaak een boterham weg kan werken :mrgreen:

Hoop echt dat het eten me snel weer smaakt!

Bij mijn oudste was ik helemaal verslaafd aan hubba-bubba kauwgom, bij mijn middelste aan patatje pinda :oops: en bij mijn jongste wisselde het nogal, maar had ik wel op de vreemdste momenten trek in vreemde dingen :stuck_out_tongue:

Toastjes eiersalade :drool:

Ooh lekker Ben & Jerry ijs !!

Gelukkig heb ik een gezonde tik gekregen, namelijk haring !

Enne ik eet heel de dag door ijsklontjes :eh:

Verder gaan koekjes er toch ook wel erg makkelijk in …

ik heb bij Melissa heel veel mandarijnen gegeten :roll: , terwijl ik die anders nooit at

Bij fenna was ik verslaafd aan ijs :drool:

Hier ook ijs! Maar dan wel gewoon roomijs in 3 kleuren (die grote bakken). Aardbei, vanille en chocola. En dat schep ik dan in zo’n koekbekertje. Die vind ik normaal helemaal niet lekker, maar mijn ijs is niet compleet zonder bekertje nu :roll: :mrgreen: .

Ik was helemaal verzot op patat… En ma 30 weken verdroeg ik patat uit de frituur niet meer… alleen die van de Mac wel…

bij dave broodje eiresalade en warme chcolademelk MET slagroom

nu cola ( heel veel :oops: ) en broodje eiersalade

en alle zoete snoepjes…

Ja hier nu ook veeeeeeeeeeeel snoep enne vette hap is ook elke dag welkom, maar dat doe ik maar niet, maar de trek blijft er gewoon, soms ga ik s’avonds om 23 uur nog frikandel speciaal halen, gewoon omdat ik MOET :oops: :oops:

Bij grote M aan hema rookworst en kaascroissants en bij kleine M aan appels…

JUUL!!

NOG gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik eet alles wat los en vast zit!

Enne ik bak broodjes op mn werk, die gaan er ook veeel beter in dan eerder! :drool: :drool:

Bij Ilja o.a. aan waterijsjes, cassis (met mate), frituur en muesli-notenbrood met hazelnootpasta. Maar ook fruit en zuivel gingen er altijd wel in.

Nu vooral fruit (verse aardbeien) en biogarde yoghurt (vanwege de milde smaak). Dat is nu het enige waardoor het misselijke gevoel overgaat. Heb net een smoothie gemaakt van melk, rood fruit uit de diepvries en cruesli, heerlijk! :drool:

AARDBEIEN EN WITTE CHOCOLADE MET CRISP!!! :stuck_out_tongue: