ik heb net per ongeluk floris zijn fruithapje gegeven…en kwam halverwege het potje erachter dat er schimmel in zat :shock: zo her en der zag je een wit puntje zitten…kan dit nu erg kwaad?
Vermoed dat dat geen kwaad kan, hooguit dat ie mss een beetje aan de scheiterij raakt. Maar dat is wat mijn gevoel zegt :think:. Maar volgens mij is dat niet heel erg.
oke mennn ik schrok echt wel…ik snap er ook niets van .
ik bewaar de fruithapjes altijd netjes in de koelkast en het was ook helemaal niet over de datum of zo :think: ik ga er maar wel een melding van maken bij de leverancier ik vind dit niet normaal…
toch maar weer gewoon aan de olvarit nu :snooty:
diaan wat voor een merk had je dan :think:
Ik hoop dat Floris er geen last van gaat krijgen.
Maar bewaar je ze ongeopend in de koelkast? Een potje moet toch gewoon in de voorraadkast?
ik heb de potjes altijd in de koelkast hoor.en nooit geopend want zo’n grote pot gaat hier gewoon altijd in een keer leeg.ik had deze dus net geopend.
san het potje was van blendina.
Als je potjes in de koelkast bewaard zijn ze eerder bedorven ook al zijn ze niet open geweest. Als je doet wat er op het potje staat kun je uitgaan van de THT datum anders niet. En potjes horen net als in de winkel gewoon op kamer temperatuur bewaard worden.
Ja ik stond er ook van te kijken dat je het ongeopende potje in
de koelkast bewaard. Lijkt mij onnodig. Lekker in de voorraadkast
bewaren.
Misschien heb je er niet op gelet, maar een ongeopend potje hoort ‘klik’ te zeggen als je hem opent. Doe ie dat niet, dan ik het niet goed en kun je niet van THT datum uitgaan.
ik test de potjes altijd wel en deze klikte ook wel gewoon.
goh jeetje ik heb ze altijd in de koelkast bewaard. :oops: ik wist het echt niet…dan gaan ze vanaf nu maar in de kast idd. :oops: dank jullie wel hoor :thumbup:
PS hij is er niet ziek van geworden gelukkig :thumbup: :dance:
bledina heeft ze hier nog nooit gehad tenminste niet de fruithap…
Alleen de toetjes ervan…
Ongeopende potjes bewaar ik altijd in de kast…
Als ze geopend zijn in de koelkast maximaal 24 uur
Gelukkig is Floris niet ziek geworden… Maar ik zou wel even een mailtje sturen naar desbetreffen fabrikant!