Mijn zoontje is sinds oud&nieuw gedeeltelijk over op flesvoeding. Hij krijgt van ons Friso. Op het kinderdagverblijf geven ze Nutrilon. Dat zit bij de prijs in zeg maar, ik hoef in principe geen poeder mee te geven.
Wat zouden jullie doen? Wel melkpoeder meegeven zodat hij van één merk krijgt of kan het geen kwaad dat hij op het kdv een ander merk voeding krijgt? Dan zou hij 3 soorten melk op één dag krijgen (BV, Friso en Nutrilon).
als hij er geen last van heeft, denk ik dat je het best zo kan laten, maar waarom heb jij voor het ene merk gekozen?? heb je daar een speciale reden voor, als dat zo is, zou ik ook dat merk meegeven aan het KDV.
anders is het wellicht ook nog een optie dat jij hetzelfde merk als het KDV gaat gebruiken??
ik heb zelf geen KV hoeven geven, dus ik spreek niet uit ervaring, maar dit zijn een aantal reacties die in mij opkomen…
Ik zit inderdaad ook na te denken om over te gaan op dat andere merk.
Ik heb toendertijd bij mijn dochter gekozen voor F omdat ze twee kleine verpakkingen in één doos hebben. Zij kreeg/hij krijgt nog BV dus de KV gaat niet zo hard en zo krijg ik de verpakking leeg voordat de houdbaarheidsdatum voorbij is.
En nu heb ik uit gewoonte weer voor F gekozen.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen, als hij er goed op reageert dan gaan we gewoon over op hetzelfde merk als het kdv.
Niets mis mee joh, jij krijgt toch ook veel verschillende merken eten? Voor het kind maakt het echt niet uit, ik zou me daar geen zorgen over maken, hoor !