Verschil tussen super-flex en premium?

:shifty:

Hoop dat iemand kan helpen…

Deanne heeft van Hggies de super-flex-variant.

Nu heeft H
ggies een actie, waarbij je 5 streepjescodes moet sparen en dan krijg je een cadeaubon van 10 euro voor een speelgoedwinkel.

Op de actiebon staan echter de super-flex-luiers niet :think: Alleen de premium…

Ben nu aan het uitzoeken wat het verschil toch is, maar kan niks vinden. In de winkel heb ik tot nu toe ook alleen de super-flex gezien.

Heb ook H*ggies al gemaild vorige week, maar heb nog steeds geen antwoord…

En tja kriebel kriebel… die 5 streepjescodes van de super-flex liggen hier dus al klaar… kan m’n meisje een leuk cadeautje uitzoeken :wink:

Ik had hetzelfde probleem als jij.

Ik heb gebeld naar Huggies.

Ze geven aan dat de premium een opvolger (verbetering?) is van de superflex.

Ennnnnnnn…



















































de streepjescodes van de superflex worden geaccepteerd voor deze actie!!! :thumbup:

Ze wilden wel graag weten waar ik de superflex had gekocht dus ik kreeg het idee dat het een kwestie is van de voorraad superflex opmaken. Dat is bij de ene winkel natuurlijk sneller dan de andere.

:dance: :dance: :dance:

Hihi, vooral het stuk na de ‘ennnnnn’ vind ik erg interessant :wink:



Hm zal 'ns in de winkels op gaan letten dan, of ik de premium tegen ga komen.

Had zelf namelijk het idee dat er premium-luiers in die megapakken zouden zitten, en de gewone super-flex in de kleine pakken. Maar da’s dus gelukkig niet het geval :wink:



Nu even snel knippen&plakken en richting Bart Smit :mrgreen:





Vind het trouwens wel erg irritant dat ze niet even de moeite nemen om terug te mailen.

Ook lid worden van de Huggies-club lukt hier al ruim 15 maanden niet. Gebruikersnaam bestaat steeds al… túúrlijk… Maar goed, da’s weer een ander probleem :wink:

@Jiska wrote:



Ook lid worden van de Huggies-club lukt hier al ruim 15 maanden niet. Gebruikersnaam bestaat steeds al… túúrlijk… Maar goed, da’s weer een ander probleem :wink:




Héél herkenbaar!

ík probeer het niet meer :snooty: :wink:



Zo even wat gevogel met quoten maar hopelijk komt er nu een normaal bericht te staan…