Verschil optifles en S-fles Difrax

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het evrschil is tussen de optifles en de S-fles van difrax?

Boaz drinkt erg ongemakkelijk uit de avent-fles, krijgt veel lucht binnen en verslikt zich regelmatig.

Ook huilt hij regelmatig en is onrustig.

Ik dacht misschien werkt deze fles prettiger voor hem.

En hij krijgt nutriton dor de voeding ivm spugen, welke maat speen kan ik dan het beste gebruiken?

Bedankt alvast.

Jana drinkt nu ook al meer dan 3 maanden uit de difrax fles, wij hebben de brede S fles.

Volgens mij zit er niet veel verschil tussen de optiefles en de S fles, ze hebben alle twee onder in een ventiel om de kans op darmkrampjes te verkleinen.

effe gegoogled :

De S fles ( de brede)

De eerste fles die naast een ideale drinkhouding van de baby ook zorgt voor een betere zithouding van de ouder door de unieke S-vorm! Vanaf de geboorte te gebruiken. Geschikt voor het combineren van fles- en borstvoeding. De brede 300 ml S-fles past op de Avent borstpomp. Het ventiel voorkomt vacuüm zuigen en zorgt voor een constante doorstroom van de voeding. De combinatie van de unieke S-vorm en het ventiel zorgt voor minder buikkrampjes, boeren en spugen. Speciaal ontwikkelde flessenspeen met zachte afwerking die aanvoelt als de moederborst. Antilekdop met maataanduiding en zachte top om op te sabbelen. Afschroefbare bodem; dus gemakkelijk te reinigen en gemakkelijk te vullen met ijsblokjes moedermelk. Handvaten voor de S-fles zijn los verkrijgbaar .

De Optiefles :

De OptiFles is ideale fles voor baby’s - dankzij het ventiel en de vorm krijgt de baby minder lucht binnen en is de kans op darmkrampjes, spugen, oorpijn en vacuumzuigen minimaal. De rammeldop is handig als speeltje dat je altijd bij de hand hebt! De flessenspenen zijn ook los verkrijgbaar.

Als speen zou je de 123 speen kunnen grbruiken voor op de fles. OOk hebben ze bij difrax een standen ring voor op de flessen, zodat je de stand van de speen goed kunt gebruiken, anders is het even uitvissen welke stand je nodig hebt voor bv. pap of melk.

Hoop dat je iets aan de info hebt.

ik zie nu net pas dat er stuk of 5 topics naar benden ook over de s-fles word gesproken, ik ga daar even lezen naar ervaringen.