verschil jongen meisje

Voor diegene die ook een jongen en een meisje hebben merken jullie ook verschil in drinken?

Ik heb het gevoel dat Ivan veel effectiever drinkt dan Lynn. Ivan dronk ruim 15 min per keer maar die was ook tevreden voor 3 a 4 uur

Lynn drink ook zo lang maar wil sneller weer wat drinken maar steeds vaker kortere periodes.

Al is dit wel vvan de laatste dagen :think:

Hier juist andersom. Lenn dronk vaaaaaaak :roll: Nika drinkt effectief en minder vaak. Draaide ook al heel jong dr koppie weg als ze geen trek had!

Hier hetzelfde verhaal als Affie, Yari lag het liefst de hele dag te lurken.

Desmée niet, die dronk voor de honger, zij pakte niet eens een troosttiet.

Ligt denk ik echt aan het kind, niet aan het geslacht.

Dat denk ik ook ja, mijn jongens waren allebei heeel verschillend aan de borst, dame zat er een beetje tussenin.

denk dat het aan het kind ligt…

Veron kon veel beter drinken als Junia… Die dronk altijd maar een minuut of 4/5 en kwam ook beter aan…

Junia drinkt 10 minuten per voeding en drinkt onrustiger en komt minder aan als haar broer…

grts patricia

Ok heel wisselend dus ,

ik hoorde namelijk van kennissen dat jongen zich helelmaal voltanken/gulzig en geen rem kennen met drinekn en dat meisjes dit toch veel minder doen

@Karin1981 wrote:

Ok heel wisselend dus ,

ik hoorde namelijk van kennissen dat jongen zich helelmaal voltanken/gulzig en geen rem kennen met drinekn en dat meisjes dit toch veel minder doen

hier 2 jongens succesvol bv gegeven en heel anders.

Onze 2e dronk vaak kleine beetjes, altijd gedaan… ook als hij eens een flesje kreeg, kon hij gewoon niet meer drinken… Onze 3e knul was zo’n turbotanker. Eerst klemdrinken en dan heel lang niks. Nou ja heel lang… om de 3/4 uur drinken, maar de 2e kwam gerust na 2 uurtjes alweer voor een slok of wat.

Overigens wel grappig vind ik is dat onze 2e nog steeds geen grote drinker in 1x is. Klein bekertje of een halve per keer, maar dan wel na korte tijd weer naar de kraan lopen voor nog een half bekertje.

De oudste en jongste slempen zo hele bekers weg in 1x.