verplichte afname BSO na kdv/peuterplus

Kan mij alleen maar bij mijn voorgangers aansluiten…

Wat een gedoe zeg!! (en vind het eigenlijk ook een beetje onprofessioneel overkomen)



Uit de brief spreekt gewoon jouw frustratie en boosheid. (begrijpelijk hoor! :-* )



Ben heel benieuwd naar hun reactie.

@Mir71 wrote:

Uit de brief spreekt gewoon jouw frustratie en boosheid. (begrijpelijk hoor! :-* )




Ik vond dat ik het nu nog heel netjes deed. Ik vond de mail die ik de dag voor mijn vakantie stuurde nog lulliger overkomen. Maar ik heb het zo gehad! En dan kan ik nog rustig blijven, mijn man steekt het liefst de boel daar op kantoor in de hels :oops:.



Dit is die mail die ik voor de vakantie stuurde en daar heb ik dus geen reactie op gekregen :twisted:. Net als mijn eerste mailtje om de omzetting naar de peuterplus te regelen. Daar vroeg ik ook om een bevestiging en die heb ik nooit ontvangen :twisted:.



ik heb de hele middag geregeld naar jullie gebeld, omdat ik geen contract heb gezien vandaag. Niet in mijn e-mail, noch in de brievenbus. Blijkbaar geldt bij jullie niet dat jullie hoofdkantoor bereikbaar is op werkdagen tijdens kantooruren. Maar dat was van mijn kant weer een aanname denk ik. Maar dat betekent wel dat we dus geen contract kunnen tekenen voordat Nikkie naar de peuterplus gaat. Ik hoop daarom dan maar dat wij wel een contract aangeboden krijgen in de eerste week dat Nikkie daar naartoe gaat, want ik wil het graag geregeld hebben nu.



Ik heb die vrijdagmiddag vanaf half twee ik denk een stuk of 8 keer gebeld en telkens de telefoon tot het eind over laten gaan. Ik vond het dus ook absurt dat je een hoofdkantoor van een kinderdagverblijf niet meer kan bereiken op vrijdagmiddag vanaf half twee en wie weet hoeveel eerder. En ik kreeg dus ook helemaal geen antwoordapparaat…helemaal niks :twisted:.

Nou, nog even een update…



na nog wat heen en weer gemail en een hoop tegenspraak van henzelf, ben ik in mijn gelijk gesteld. Ze kwamen maar niet met voorwaarden over de brug en uiteindelijk heb ik een aangetekende brief gestuurd aan ze en heb ik een ultimatum gesteld. Deze was vandaag en gisteren kreeg ik een mail van ze met een voorstel.



We hoeven geen BSO verplicht bij ze af te nemen, maar dan komt wel die halve dag te vervallen die zij voor ons betaalden. Hartstikke mooi! We wilden ook eigenlijk geen twee hele dagen afnemen, dus dat worden nu weer gewoon anderhalve dag zoals we dat altijd deden en die BSO gaat mooi niet door!!

Ik ben dus in mijn gelijk gesteld :dance:.



Wel een beetje jammer dat het nu geen zaak wordt, want dat had ik er waarschijnlijk wel van gemaakt anders. Ze hadden echt voor paal gestaan daar zoals ze communiceren :mrgreen:.

Nee hoor, ik ben blij dat het zo is afgelopen.

Fijn dat alles nu goed gekomen is :thumbup:

Jammer dat het een hoop frustratie heeft gekost