verplaatsingsbeleid

Het valt me op dat er tegenwoordig zo actief wordt verplaatst :wink:

Dan staat een vraag uit de huiskamer die ik op die plek niet zo raar vindt ineens bij mamavraagjes

(vb. houten keuken http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51910&highlight=).

Of het smurfentopic wat ik opende (wat toch echt een goede oude tijd revival terugblik effect heeft ;-)) bij media. Terwijl het voor mij niet uit de media komt maar gewoon een dom huiskamergespreksonderwerp is.

Vragen over hulp bij verjaardagskaarten (leuk trouwens want ik kan dat ook echt niet) komen wel in de huiskamer maar niet bij bijv. hulp is onderweg. Op zich logisch want als ze er wel staan wordt er niet zo snel gereageerd.

Snapt u?

Ik ben benieuwd naar de reden er achter, en wat mag dan wel in de huiskamer?

Het verplaatsingsbeleid is niets actiever hoor. Ik denk dat Marion heel actief modie’t. En sommige topics zijn een beetje tussen alle categroiën in die gaan dus op “gevoel”. :mrgreen:

Psies! een vraag over een houten keuken en de ervaringen daarna vind ik echt iets dat je als mama’s onderling weet en elkaar daarin kan adviseren.

Ik zat ook al even na te denken over de fotovragen en of die niet hier moeten. Soms is het ook echt even op gevoel verplaatsen en als ik er zelf niet zeker van ben dan verplaats ik het of niet, of ik overleg even

Maar ik snap Lydia haar punt wel, het is af en toe verwarrend nu: zo werden er topics over het boeken van vakanties geopend en als tegenhanger een 'thuisblijf’topic die meteen naar “contact” verplaatst werd

@~Marion~ wrote:

Psies! een vraag over een houten keuken en de ervaringen daarna vind ik echt iets dat je als mama’s onderling weet en elkaar daarin kan adviseren.

Die zou ik dan weer bij peuter/kleutervraagjes plaatsen evenals het piet piraat/studio 100 topic.

Mamavraagjes is een gedeelte waar je met vraagjes over je lijf en het ‘mama zijn’ terecht kan :wink:

@~Marion~ wrote:

Ik zat ook al even na te denken over de fotovragen en of die niet hier moeten. Soms is het ook echt even op gevoel verplaatsen en als ik er zelf niet zeker van ben dan verplaats ik het of niet, of ik overleg even

Maar die foto topics horen m.i. ook gewoon bij “hulp is onderweg” dus daar zou ik weer niet aan twijfelen :-*

@Mellie wrote:

@~Marion~ wrote:

Die zou ik dan weer bij peuter/kleutervraagjes plaatsen evenals het piet piraat/studio 100 topic.

Mamavraagjes is een gedeelte waar je met vraagjes over je lijf en het ‘mama zijn’ terecht kan :wink:

Maar goed ook daar komen vragen terecht die je als mama aan een mama stelt, dus ik vind het dan weer niet zo interessant of dat dan bij de mamavraagjes of de peuter/kleuterpraat staat. Omdat het een directe en inhoudelijke vraag is laat ik het dan niet in de HK staan. Maar, ik heb m ff verplaatst voor je hoor! Beide topics staan in de peuter/kleuterhoek!

Wb de foto vragen, das overlegd in het team!

Thanks voor het meedenken weer, ik leer dur van! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Mellie wrote:

Maar ik snap Lydia haar punt wel, het is af en toe verwarrend nu: zo werden er topics over het boeken van vakanties geopend en als tegenhanger een 'thuisblijf’topic die meteen naar “contact” verplaatst werd

Neu, vind ik niet verwarrend, de topicstarter van het thuisblijtopic zocht immers contact met thuisblijvers?

Edit: tekst aangepast :wink:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel eens ben met Lydia en anderen. Er wordt snel verplaatst.

Reden is door Ruud uitgelegd, dus prima :mrgreen: !

er staat duidelijk; Leeftijdscategorie Basisschool

het gaat dus niet om vragen/verhalen over school

maar over vragen/verhalen die bij die leeftijd horen

en dat deze rubriek er is gekomen/zo is ingedeeld, is op verzoek van de gebruikers

Oke, duidelijk Hedwich :wink: !

Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat er zo snel verplaatst wordt, de laatste tijd. En ik lees dat ik dat niet als enige opmerk.

Dat topic van Renzosmam was een voorbeeld. Ik dacht dat het bij mamavraagjes thuis zou horen. Maar hé, ik ben geen modie he :mrgreen: !

Voor de rest geen hard feelings hoor! Zal mijn post een beetje aanpassen, lijkt me beter!

Groetjes,

Judith