De kruidvat luiers zijn vernieuwd, maar kan het zijn dat ze daar last van hebben? We hebben al een paar keer gehad dat het lijkt of de vulling eruit komt of zoiets maar vandaag is het met een versre poepbroek meteen zere billen en na weer een poepbroek drama, heel sneu. Meer mensen die ervaring? Of heeft ze gewoon even zure luiers? Anders ga ik toch eens een ander merk proberen, al heb ik deze dus al sinds het begin en bevallen prima.
En wie heeft ervarng met albert heijn? Ik heb daar de doekjes van en die zijn fijn, hoe zijn de luiers? En etos?
nee hier gebruiken we al 1 1/2 jaar de luiers van de kruidvat en altijd zonder problemen…
Ryan kan ook niet tegen alles. Maar heb de laatste tijd Aldi luiers en die bevallen prima. Hier is het of kruidvat of aldi.
Hier ook de vernieuwde luiers van het KV, we hebben er geen problemen mee.
Onze meid heeft ook wat last van zure luiers, misschien kiesjes die doorkomen?
nieuwe etos luiers vind ik prut. de plakrandjes zijn nu al bij 3 luiers afgescheud, die dus nooit meer. jammer, want ze zijn wel vaak scherp geprijsd.
Hier blijft ze doorlekken met de luiers van Kruitvat (vanaf het begin wel goed gegaan, tot nu dus :? )
Nu overgestapt op libero van de trekpleister (die hebben opeens geen eigen merk meer, en daar was ik ook erg tevreden over).
Iets duurder, maar wat is het heerlijk om geen natte broeken, rompers en vooral geen luieruitslag meer te hebben (dat lag dus echt aan kruitvat luiers!)
Hier dus echt geen kruitvat luiers meer.
Straks als ze echt zindelijk wordt (nu plast ze al regelmatig op de wc) koop ik de luier broekjes wel weer. Die vond ik met Rhodé erg fijn.
De AH luiers vind ik ook prima, maar vallen bij Amélie een beetje raar om haar benen heen. Sluit niet helemaal aan (ze lekt niet door ondanks dat).
Amélie zou een maatje kleiner moeten hebben in vergelijking met die van de KV, maar heb het na dat ene pak niet meer gekocht.
Overigens gebruik ik ook de billendoekjes van de AH. Echt fijne doekjes!
Etos heeft wel sinds kort een andere leverancier en hier zijn al meerdere klachten over, de pulk/gel komt er uit aan de zijkant vaak kapot ook.
hier dus ook last van helaas :?
Hier bij kruitvat altyd lekkage
Ik gebruik al een lange tyd van de c1000 en die zijn ook niet erg duur vnd ik zelf Ik betaal voor 76 luiers 10 euro
wij gebruikten ook overwegend Etos luiers en sinds hun ‘verbeteringen’ moet ik ze niet meer… heb al meerdere keren gescheurde plakkers etc gehad. Ben met 1 pak terug gegaan en mijn geld terug gekregen.
In retour heb ik weer een vertrouwd pak Pampers gekocht :oops:
Kruidvat heb ik alleen bij de oudste gebruikt.
Toen de 2e geboren werd was daar ook al wat aan verandert en met een veel smaller kindje vond ik het ondingen. Aangezien Kruidvat hier ook niet in de buurt zit ben ik toen overgestapt op een combi Etos/Huggies. Bij de jongste in eerste instantie ook nog Huggies geprobeerd, maar dat zit bij hem voor geen meter.
Voor nu hou ik het op aanbiedingen Pampers (en dan wel de aanbiedingen waar je niks cadeau bij krijgt, want je betaalt dat gratis dingetje dan toch gewoon zelf).
Oh ja, AH luiers heb ik 1x geprobeerd, maar vond ik toen niet fijn. Idem voor het eigen merk van de SuperdeBoer :thumbdown:
KV eerst blijvend in prijs verlaagd - jaja - eerst waren het er iets van 74 en nu 66. En dan nu nog extra dun en het pak is ongeveer gehalveerd.
Nog geen problemen gehad.
nou jullie het erover hebben ga ik er ook opeens over nadenken. ik heb nu sinds 3 weken de nieuwe luiers van kv en idd rode billen en ook al 3 keer lekkage gehad. Kan toeval zijn, ik kijk het nog wel eenmaand aan en anders maar iets anders proberen. Zou het wel jammer vinden want was altijd erg tevreden over kv luiers.
gr Leonie
Ik ben sinds 2 maanden juist van de pampers overgegaan op de etos luiers.
Het scheelt me echt veel geld en ik vind de etos luiers prima. Ze zijn wat stugger/stijver dan de pampers, maar er wordt niet gelekt etc.
Ik vind zelf de pampers dus helemaal niks, ze stinken snel en zijn duur, terwijl die van anderen ook prima zijn. We hadden altijd c1000, heel fijn, maar die ging weg hier. Toen hadden ze zo’n actie met jeans luiers van huggies, die waren ook heel fijn. Verder altijd kruidvat. De zure luiers en uitslag zullen wel van kiezen komen denk ik, maar ze zijn wel erg snel pijnlijk deze keer. Ik heb gebeld naar kruidvat met klacht over dat de vulling eruit komt. In de winkel zouden ze het ook doorgeven. Vraagt dat vrouwtje aan de telefoon: “Verschoont u wel op tijd?” Haha, nee, ik laat mijn kind veel te lang in een vieze luier lopen :wall: En toch gek dat eerst de vuliing er niet uit kwam en dan nu wel toch. Ik moet verpakking en 2 luiers op sturen en dan komt er een passende vergoeding zei ze. Waarschijnlijk is het pak machinaal niet goed gegaan ofzo.
Bij etos hebben ze gratis een setje met 2 probeerluiers, die heb ik ook meegenomen om te proberen, dan hoef je niet meteen een heel pak!
ah zou ook handig zijn, meteen met boodschappen mee, misschien anders ooit eens proberen als dit probleem langer blijft.
Ik koop ze alleen nog maar van het Kruidvat. Overdag gaan alle luiers wel, maar 's nachts…vooral Pampers vind ik helemaal niks. Die van de C1000 waren altijd prima, maar lekt hij 's nachts ook mee door, precies dezelfde maat als ik bij hte Kruidvat haal. Nouja, Kruidvat zit toch in de buurt, dus ik haal ze alleen daar nog maar.
Applaus voor de kruidvat! Ik had de klacht gemeld en kreeg vandaag een grote doos… huh…had toch niks besteld? Bleek van de kruidvat. Retourenvelop en daar moet ik 2 luiers en verpakking mee terug sturen (hadden ze al gezegd dus die lagen al apart) en in de brief stond ter gemoetkoming 2 pakken luiers. Helemaal netjes dus! Nog netter was…toen ik de doos openmaakte bleken het er 3! Dus ze kan weer even vooruit! Waarschijnlijk had ik een pak met een machinale fout dachten ze.
Warme douche dus voor de kruidvat!
@minniemouse wrote:
Ik ben sinds 2 maanden juist van de pampers overgegaan op de etos luiers.
Het scheelt me echt veel geld en ik vind de etos luiers prima. Ze zijn wat stugger/stijver dan de pampers, maar er wordt niet gelekt etc.
Idem!
De Etos luiers zijn ook vernieuwd, maar ik vind ze helemaal niet zo goed. Ze zijn erg stug en de randen bewegen helemaal niet lekker mee met de bewegingen van mijn dochtertje ze knellen erg snel. Mijn dochtertje had hele rode striemen als ik haar verschoonde.