Vermoeide benen/voeten

Heeft iemand daar een goede tip tegen?

Ik heb nu al weken of misschien al maanden last van vermoeide benen en voeten :frowning:

We hebben een bank met relaxfunctie, dus als ik op de bank zit dan gaan de voetjes omhoog. Ook in bed zet ik het voeteneind wat omhoog ( hebben electrisch verstelbare lattenbodems ).

Maar als ik 's morgens op sta, dan voel ik het meteen weer :evil:

Ik heb wel een soort van kruidensmeersel, ben ff de naam kwijt, maar daar ben ik mee begonnen tijdens de zwangerschap, omdat ik toen ook zo’n last had van vermoeide benen.

Iemand nog andere tips?

Wat vervelend Marieke! Mijn vriend heeft daar ook last van en op advies van de huisarts is hij magnesium tabletten gaan slikken. De huisarts vertelde dat vermoeide benen/voeten voor kan komen als er een tekort aan magnesium is. Ze heeft dit verder niet onderzocht bij hem maar we hebben een potje magnesium tabletjes gekocht bij de drogist en hij heeft er echt veel minder last van. Hij gebruikt het pas 3 weken en dan schijnt de tijd om echt verbetering te voelen nog te kort te zijn. Misschien een idee voor jou om het ook te proberen? Succes en hopelijk vind je iets dat helpt want dit is zo niet fijn…