Vermist jongetje dood teruggevonden

MAASTRICHT (ANP) - Het 8-jarige Somalische jongetje dat sinds vrijdagavond vermist werd in Maastricht, is zaterdag dood aangetroffen. Het jongetje werd gevonden in de garage van een woning in Eijsden. Dat maakte de politie bekend.



De bewoonster van de woning wilde zaterdagmiddag haar auto uit de garage rijden en trof het jongetje dood onder de auto aan. Vermoedelijk is het kind door nog onbekende oorzaak vrijdagavond ergens in Maastricht onder de auto terechtgekomen en meegesleurd. De bestuurster zegt daarvan niets gemerkt te hebben.



Uitgebreide zoekacties vrijdagavond in de buurt waar het kind woonde en zaterdagmiddag met de mobiele eenheid in een aantal parken in Maastricht hadden geen resultaat. Het kind was vrijdagavond verdwenen toen het op straat aan het spelen was.









:cry: Och arme! :kaars:

Zo wat zal die vrouw geschokken zijn.

Wil je je auto pakken, ligt er een dood kind in je garage wat je dus gewoon hebt meegesleurd onder je auto.



Zou toch echt heel erg last krijgen van nachtmerries. Maar wel bizar.

gewoon te erg voor woorden.



Erg voor die vrouw :wall: Hoe kan je nou niet merken dat je een kind van 8 aanrijd.

Wat een verschrikkelijke dood heeft dit kind gehad,wie weet leefde hij nog wel en heeft nog uren met pijn daar in die garage gelegen.

Het eerste wat in mij opkomt is dat die vrouw teveel gezopen had.



Maar ik wacht het onderzoek nog af,vaak komt er weer wat anders uit.

Ik denk echt dat hier meer achter zit want je voelt echt wel als je iemand aanrijd en voor al een kind van 8 jaar dat maak je mij niet wijs vind het een raar verhaal hoor

Ik leef met de ouders van het jongetje mee :: :: :**:

Ik vind het ook een raar verhaal. Als je iemand aanrijdt, voelt je auto toch weerstand? Of reed ze soms in een Hummer waar een kind makkelijk onder past? Echt tragisch… Het schijnt dat het jongetje op het zebrapad is gevallen en daarna werd aangereden. Ik denk dan bij mezelf: hebben je ogen in je zak gezeten? Je ziet zoiets toch gebeuren?

Ik wens zijn ouders veel sterkte…

Ik ben het met jullie eens. Je zou het toch moeten merken.