Hallo allemaal,
8 april had ik een afspraak in het ziekenhuis om mijn spiraaltje te verwijderen. Ik werd 6 mei (4 weken later) toch ongesteld… Jammer maar helaas!
Toch had ik af en toe een vreemd gevoel in mijn buik… Ik had nog een test liggen en heb die vanmorgen gedaan… En ja hoor, al snel waren er 2 streepjes zichtbaar :dance: Vanmiddag even naar de Etos voor een Clearblue Digital… Zwanger 2-3 (dus vanaf mijn laatste menstuatie 5 weken) :lol: Wat een ontzettend fijn gevoel!
Nu moet ik natuurlijk opzoek naar een verloskundige in de buurt…
Aangezien het ons eerste kindje is heb ik hier totaal geen ervaring mee.
Weet iemand een goede praktijk in Vlaardingen?
Alvast bedankt!
Groetjes Nikkie
Wow wat een leuk nieuws, gefeliciteerd! Geen idee wat een goede vk is bij jullie. Je kan je huisarts natuurlijk ook bellen zodat die een aanbeveling doet voor een vk!
Gefeliciteeerd!!
ik zat bij de luiermand… maar vond er te veel vk’s rondlopen. Zou t niet weer doen persoonlijk, hoewel t lieve meiden waren hoor. Maar stond er 1 aan mn bed waarvan ik me niet kon herinneren of ik haar nou al eens had gezien… niet zo prettig.
In de holy zit liv verloskundige (daar krijg je ook elk bezoek een echo!!! dan krijg je er superveel!) Die heeft geloof ik 3 vk’s, is veel persoonlijker. Hoor van mn zwangere vriendinnen hele goede verthalen.
Succes
xx
Bedankt voor de reacties. Ik heb gekozen voor een in Maassluis.
27 mei kan ik terecht
Spannend!!
Je hebt idd de luiermand maar ook Liv verloskundigepraktijk.
gr Leonie
Hoi,
onze oudste is in Vlaardingen geboren. Daar heb ik bij verloskundigepraktijk de luiermand gelopen. Die zat toen achter de bibliotheek in het centrum, in een ouds weeshuis of zo.
Ik pb je een link.
Oh en vergeet ik bijna: gefeliciteerd.
Toen wij nog in Vlaardingen woonden waren er maar vier verloskundigen. Geen van die vier zag ik nu nog op de website terug. Twee waren al wat ouder toen, andere twee kan ik me amper herinneren.