verliefd op een auto maar eigenlijk wat te klein (twingo)

hoihoi



ik ben verliefd geworden op een twingo. Ik moet een andere auto hebben aangezien die van mij niet meer door de apk gaat komen.



Deze twingo staat te koop en ziet er op het plaatje goed uit en hij is geel heel stom om je door een kleur te laten lijden maar ik heb altijd al een gele auto willen hebben.



Nu de vraag we moeten er met z’n drieeen in en de kinderwagen dus 1 volwassen en 2 kinderen.



Wie heeft deze auto ook en werkt dat of is hij echt te klein daarvoor.

Hoi,



Het is idd een leuke auto maar ben bang dat die voor jullie op het moment niet echt handig is.

Mijn buuf heeft er 1 en als ik het zo bekijk past daar niet echt een kinderwagen in.Een buggy zou nog wel willen Maar dan zou die al behoorlijk vol zitten.



Sucses

Het ligt er helemaal aan wat voor een kinderwagen je hebt denk ik. Ik heb een bugaboo en die kan vrij plat (blijft wel lang). Die heb ik laatst wel achterin een klein autotje gepropt.

Kun je niet even gaan passen anders? Lijkt me veiliger.

Ik heb altijd Twingo ( 3 stuks) gereden en nooit problemen gehad. Wel hadden we hem als 2e auto, voor een gezin zou ik het niet doen. Je staat er versteld van hoeveel ruimte die Twingo heeft! Ik heb nu een VW Polo, maar die kofferruimte is vele malen kleiner!



Verder kan de achterbank half klappen dus een kinderwagen kan er altijd makkelijk in. IK weet niet hoe oud je kindjes zijn, ik wilde graag op een gegeven moment een 5 deurs ivm instappen.Als de kids zelf instappen is dat niet meer zo een probleem vond ik…





Oh enne… hier ook 2 maal een gele gehad :wink: Voor een Twingo kan dat zo een foute kleur!

Ik vind dat er altijd verassend veel in een Twingo past! Misschien inderdaad gewoon een keertje passen met de wagen?

Wij rijden in een Twingo :mrgreen:

Er staat een autostoeltje in en een zittingverhoger en in de kofferbak kan ik de wandelwagen (Quinny Formula) kwijt, hoewel ik die wel van zijn wielen moet ontdoen.

Wil ik nog een buggy meenemen dan kan ik die achter de voorste stoelen kwijt want onze kids kunnen nog niet met hun voetjes aan de grond :wink:



Ik vind het een fijne auto maar zodra we het geld ervoor hebben gaan we wel voor een grotere auto want Malissa ziet niet echt comfortabel tussen de kinderstoel en zittingverhoger in de weekenden dat ze bij ons is.

Daarnaast zitten er geen deuren achterin dus moet ik via de voorste deur Abby in haar kinderstoel zetten en dat is niet handig.



Het is dus wel een leuke auto maar het heeft echt zijn nadelen als je kids hebt die nog in een autostoeltje zitten.

Ik heb een Twingo, een blauwe.

Het is soms wel passen en meten. Maar hij is ruimer van binnen dan je denkt.



Ook kan je de achterbank in zijn geheel naar voren schuiven, dan heb je meer ruimte in de achterbak. De rugleuning van de achterbank is weer in twee delen naar beneden te klappen, erg handig gebleken als ik weer eens naar de IKEA ging en iets kocht wat in een te grote doos bleek te zitten.



Ik zou wel even eerst je kinderwagen passen in de achterbak. Onze eerste kinderwagen had een heel groot onderstel en als wij die dan meenamen was er erg weinig ruimte over voor boodschappen. Met de buggy viel dat gelukkig wel weer mee, die kan je dan gewoon bovenop de boodschappen leggen.



Ook qua kinderen in de autostoel zetten gaat dat erg makkelijk. De voorstoelen kunnen een heel stuk naar voren en ook nog naar voren klappen, dus je kan er dan makkelijk gebukt in gaan staan en je kinderen vast maken.



Ik heb nog steeds vele plezier van mijn Twingo en straks heb ik ook twee kids op de achterbank. Zal wel passen en meten worden. Maar hij rijdt gewoon zo lekker. Hij heeft een kleine doodenhoek en hij is makkelijk te parkeren in kleine plekjes.

Wij hebben een rode twingo als tweede auto. Ik rijd in de astra station omdat ik het toch veel makkelijker vind om meer ruimte te hebben met 2 kids.



Wij hebben een 3deurs twingo en dat vind ik dus al niet handig om de kids achterin te krijgen.



Teven kun je idd meer kofferbakruimte creëren doordat je de achterbank kunt verschuiven, maar het blijft wel passen enmeten met de kinderwagen.

Een buggy gaat overigens zonder problemen.

Mijn vriendin heeft een twingo.

En toen ik voor het eerst bij haar in de auto zat schrok ik gewoon hoe ruimer hij er eigenlijk uit ziet dan je in eerste instantie denkt!



Het is wat passen en meten.

Maar ik ben toen onze ukkies nog klein waren nog samen met haar weggeweest in die auto.



2 maxi cosie’s en 2 kinderwagens.

Het is passen en meten maar het paste :inlove:

Ik heb een Daihatsu Cuore en ook daar passen 2 buggy’s in en 2 autostolen. Alleen wel krapjes :inlove:

Oeh die is gaaf! :inlove:

Als je de maxi cosi op een Quinny Zapp zet dan moet het toch makkelijk kunnen… :angel: :mrgreen: En met de airbag uit kan de mc voorin…

Ik heb jaren een twingo gehad(ik mis hem nu nog steeds) en dat ging met 2 volwassene en een baby prima.

De kinderwagen hebben we speciaal op de auto gekocht toen (quinny freestyle) en ging er met gemak in.

Hij is van binnen veel ruimer dan je zou denken.

Ideaal is dat je de achterbank in zijn geheel iets naar voren kan schuiven zodat je meer kofferruimte hebt (wel iets minder beenruimte achterin)



Ik vind het een absolute aanrader.

En hij is ook gewoon leuk :slight_smile: Alleen je alarmknop al, die is zo cool :slight_smile:

Ik heb een 107…stuk kleiner dan de twingo volgens mij.

En daar pas je prima met 2 kinderen en een kinderwagen in. Ik heb een mutsy en die zijn nog vrij groot al sze ingeklapt zijn. Het is wel zo dat er dan 1 achterbank plat moet…

Ik heb een citroen saxo (ook een gele :mrgreen: :inlove: ), ook een drie-deurs kleine auto. Wij kunnen er met vieren in: 2 volwassenen en 2 maxi-cosi’s en achterin past de Easywalker Duo, een dubbele kinderwagen dus :thumbup: Moet er wel de wielen afhalen, maar goed, als het moet dan past het.

Ik vind het trouwens erg meevallen om via de voordeuren twee maxi-cosi’s achterin te moeten zetten. Onze andere auto heeft wel deuren achter, maar ik vind dat niet per sé makkelijker, is maar net wat je gewend bent denk ik.