Verlichting babykamer

Die is ook leuk! Waar heb je die vandaan als ik zo vrij mag zijn…? :angel:

Deze hebben wij en dan in het oranje,geloof voor iets van een paar euro.

hey sisil, heb hem gekocht bij babyplnt

hij was wel prijzig, weet niet meer hoeveel, maar geloof iets rond de 60 a 70 euro. dat vond ik veel geld voor een lamp.

maar hij is wel erg mooi en best wel groot! het is echt een eye catcher

Ook wij ehbben een luchtballonlamp…



Gewoon ff zoeken op m*rktpl**ts daar staan ze vaak goed betaalbaar op!

Wij hebben een plafond lamp in de vorm van een wolk met daarin sterretjes.



De lamp heeft drie standen:

-alleen de sterretjes (niet zo fel)

-de ronde bol in het midden (fel)

  • en de sterretjes met de bol samen (nog feller)



Wat een leuke is dat!!! En waar komt die dan vandaan…??? :oops:

komt bij duimeland weg, maar ook erg prijzig: iets van 70 euro :think:

Zal eens met mijn Kanjer :inlove: in overleg… wordt tijd dat hij al deze suggesties ook ziet! :thumbup:

Ariska nog een vraagje… hoe bedien je die lamp in zijn verschillende standen als ie tegen het plafond hangt? Zit er een aparte schakelaar bij ofzo…? Mijn vent is er wel weg van maar hij kwam dus gelijk met dit pratische dingetje. Wil je dat eens uitleggen?

@Sisil wrote:

Ariska nog een vraagje… hoe bedien je die lamp in zijn verschillende standen als ie tegen het plafond hangt? Zit er een aparte schakelaar bij ofzo…? Mijn vent is er wel weg van maar hij kwam dus gelijk met dit pratische dingetje. Wil je dat eens uitleggen?




Er zit een koordje aan :smiley:

@Ariska wrote:

Er zit een koordje aan :smiley:


Maar… ik ben maar 1.58, dat gaat dus niet werken aan een plafond van ruim 2 meter… :think:

@Sisil wrote:

@Ariska wrote:
Er zit een koordje aan :smiley:


Maar… ik ben maar 1.58, dat gaat dus niet werken aan een plafond van ruim 2 meter… :think:




Ik ben ook maar 1.60 meter en kan er goed bijkomen. Je gebruikt het koordje om de lamp op een bepaalde stand te zetten en daarnaast kun je de lichtschakelaar aan de muur ook gebruiken.

Ah ok, dat is goed nieuws! Dank je wel! :dance:

Vandaag op pad geweest voor lampen. Uiteindelijk hebben we een plafondlamp gevonden.





(foto is een beetje donker… zonder flits…)

We hebben niet gekozen voor de sterretjeslamp. Daar komt voor ons te weinig licht uit. (ik zie slechter en dus moet het echt optimaal zijn) Tevens hebben we een spot boven de commode. En dan straks de wandlamp van Nijntje er nog bij… helemaal goed.



De ballonlamp was ook een goede kandidaat maar die vond mijn Kanjer :inlove: niet mooi. En het is geen luchtballon, maar een gasballon… niet wat we zochten. Details maar voor ons belangrijk, zeker als je er €80 voor moet betalen.



Bedankt voor jullie tips! Zeer waardevol.