Verlanglijstje van mijn zoon

Oh, ik moet het even met jullie delen :inlove:



Ik heb mijn kinderen postpapier gegeven om een brief aan Sinterklaas te schrijven. Mijn ‘kleine’ jongen zit net in groep 3 en heeft zoiets schattigs geschreven, zonder mijn hulp te vragen.



Ik doe er even een foto bij, alhoewel die misschien moeilijk te lezen is maar hier komt het op neer:



Ik wil een dintedintendoodee es ov een pop sinterklaas en uubent deliefste man van de wereld (de laatste 5 woorden in het handschrift van mijn dochter)



Is dat nou niet leuk voor later als ie 25 is? :mrgreen:

Aaaaaach wat schattig zeg :inlove: :inlove:

te lief!!!



Ow ik verheug me er nu al op dat nano dat soort brieven kan schrijven!!!

Hihihi, zo schattig! :inlove:

ooooh wat leuk…

Ik zit daar ook met smart op te wachten… :inlove:



Maar eh, wat wil hij nu? 8)

Tja, een Nintendo DS of een pop :think:

De eens is me te duur, de ander heeft hij al :think:

een nintendo ds of een pop :mrgreen: :think:

hij wil dan zeker de lite versie :think:

liefffffffffff

Nou ja, ik dacht altijd dat dat over zo’n spelcomputer ging, maar hij bedoelt denk ik zo’n game-boy ding, ik heb daar totaal geen verstand van, maar weet wel dat ik geen 150 euro ga uitgeven :roll:



Hij heeft er bij mijn weten nog nooit 1 in handen gehad, maar hij hoort dat natuurlijk van vriendjes op school.



Ik geloof niet dat diezelfde vriendjes een baby chou chou ( :inlove: ) even cool vinden :mrgreen:

@Sterre74 wrote:

Nou ja, ik dacht altijd dat dat over zo’n spelcomputer ging, maar hij bedoelt denk ik zo’n game-boy ding, ik heb daar totaal geen verstand van, maar weet wel dat ik geen 150 euro ga uitgeven :roll:



Hij heeft er bij mijn weten nog nooit 1 in handen gehad, maar hij hoort dat natuurlijk van vriendjes op school.



Ik geloof niet dat diezelfde vriendjes een baby chou chou ( :inlove: ) even cool vinden :mrgreen:




:lol: :lol: 8)



het is een gameboy ja met touchscreen :wink:

ow dit is lief zeg… :inlove: :inlove: :inlove:

Cute! :inlove:

heel lief :inlove:

zucht… geweldig! :inlove:

Hoi



wat schattig zeg dat verlanglijstje





ik kon het toevallig bijna helemaal lezen hahahaa

cute!!

Oh geweldig!!! :inlove:

:inlove: :inlove: ** Zucht ** :inlove: :inlove:



Wat mooi… ik kan niet wachten tot mijn dochter met zo`n lijstje aan komt :mrgreen: :inlove:

@mukkemuk wrote:

:inlove: :inlove: ** Zucht ** :inlove: :inlove:



Wat mooi… ik kan niet wachten tot mijn dochter met zo`n lijstje aan komt :mrgreen: :inlove:




wacht maar meestal zijn het van die elle lange lijstjes met hele dure kado’s :lol:





Hier ook altijd van alle kado gidsen er 2 van en dan wordt er volop geplakt en geknipt. Maar als ik dat allemaal moest kopen had ik erg rijk moeten zijn.





Mijn kids krijgen wat kado’s van ons en fam. en daarnaast ook altijd wat kleding

Wat lief, goed bewaren voor later inderdaad :inlove: