Verlanglijstje 1e verjaardag & feestjes-tips

Wie o wie heeft er tips wat ik voor de eerste verjaardag van Sophie kan vragen?

Ik heb dus geen idee, maar de oma’s beginnen al te informeren.

Ik zat te denken aan een zilveren armbandje met haar naam, want die is te klein geworden. Maar verder kom ik dus niet :oops:

een loopkarretje heeft ze al (stapt ze nu al aan), dacht eerst aan een schommel maar heeft ze 1x opgezeten in de speeltuin en het was meteen krijsen dus dat was ook geen succes en verder zijn buitenspeeldingen toch niet zo leuk, aangezien ze pas in september jarig is en het weer dan toch weer slechter wordt… (nou ja nu is het ook niks, maar dat terzijde :wink: )

Tips voor het feestje zijn trouwens ook welkom!!!

Hoi

mijn zoontje is 2 weken geleden 1 geworden.

Wat ik gevraagt heb is wat speelgoed op latere leeftijd bijv. little people en een hamertje tik schilpad van fischer price kannie zijn frustratie straks een beetje kwijt :smiley:

weet niet of je al een zandbak hebt ?

en evt. bonnen van prenatal of een andere keten altijd handig

Je hebt zo een hond, die muziek en geluid maakt. In de winkel kan die niet missen die is echt succes hier bij Joy. Had ze gehad toen ze 1werd. Vooral onderweg in auto of OV was het iedeaal! En ze heeft er nog van geleerd ook dmv liedjes.

Ze kan dr lichaamsdelen aanwijzen door die hond :lol:

Boekjes zijn leuk. Dat gaat nu toch wel beginnen om te laten zien en kijken.

Uhm verder weet ik het even niet ben te veel bezig met kadotjes voor 2e jaar te bedenken :mrgreen:

O ja een pop!! Joy vond het al snel leuk maar dan wel 1 die helemaal “hard” is. Zodat die ook mee in bad kan etc. Dat is zo schattig als ze gaan moederen over die pop.

ja ik zat ook al te denken aan een pop (heb al zooo’n mooie wieg gehad voor een pop :inlove: )

maar ik wist niet of ze daar al wat aan zou hebben nu???

Pop inderdaad :thumbup:

Boekjes zowel met harde kaft als voorleesboekjes

Puzzels

Vormenstoof

Duplo

Boerderij met dieren (groot succes hier)

Loopfiets

Theeserviesje

@KleinBloemetje wrote:

Je hebt zo een hond, die muziek en geluid maakt. In de winkel kan die niet missen die is echt succes hier bij Joy. Had ze gehad toen ze 1werd. Vooral onderweg in auto of OV was het iedeaal! En ze heeft er nog van geleerd ook dmv liedjes.

Ze kan dr lichaamsdelen aanwijzen door die hond :lol:

:

Dat is de play & learn Puppy van Fisher Price. Amélie krijgt 'm waarschijnlijk morgen ook :smiley: