Ik weet niet of dit goed staat, anders maar even verplaatsen!?
Afgelopen weekend heb ik behoorlijke keelpijn gehad en heb ik nog steeds last van keelpijn maar in mindere mate. Gisteren kreeg ik er ook koorts bij. Gelukkig is die nu weg.
Maar nu zit ik even met het volgende. Mijn zoon (2 maanden oud) is ook verkouden, we krijgen het nog niet echt weg we gebruiken wel neusspray.
Nu merk ik dat mijn zoon sinds gisteren ineens vaak wil drinken. Hij drinkt niet echt goed/snel door (terwijl hij dat voorheen altijd wel deed). Hij huilt nu ook wel wat meer. Zou het kunnen zijn dat ik hem (ook) besmet heb? Dat hij nu ook last heeft van z’n keeltje?
misschien een domme vraag :oops:
Als S. flink verkouden is, kan 't ook daardoor komen dat ie niet goed doordrinkt. Vaker loslaten om lucht te happen. Als wij verkouden zijn/neus dicht zit lukt het ons ook niet om een flesje water achter elkaar leeg te drinken.
Misschien heeft ie gewoon niet genoeg gedronken dat ie daarom vaker komt en wat meer huilt? Als ie niet goed kan doordrinken doordat zn neusje wat dichtzit, krijgt ie wellicht niet genoeg binnen.
Sterkte, en beterschap voor kleine S.imon! :hug:
Daar zat ik ook aan te denken, maar hij ademt wel gewoon door z’n neus tijdens het drinken. Hij snakt niet naar adem zeg maar.
Als hij gedronken heeft (15/20 min.) krijgt hij naar een half uurtje weer wat te drinken want dan zit hij steeds te smakken en te zoeken en huilt hij veel.