Kyano is nu 10 maanden,hij is nu 4 dagen verkouden.Geen koorts en hij is er ook niet ziek van.
Mag ik wel gewoon met hem gaan wandelen buiten of is het beter van niet,hij zit al 3 dagen binnen op gister en in de auto na.
Ook omdat het nu best hard waait? :think:
Ik vermijd het juist even. Dochter is 9,5 maand en ook snipverkouden. Net even gemeten en ook lichte koorts. Ik blijf lekker even met haar binnen. Ze zit toch op de toch met deze wind. Als het windstil was geweest of koud was ik nog wel gegaan, maar die wind maakt het denk ik nogal onprettig.
Ik zou toch even wachten tot de wind wat gaat liggen.
toevallig gisteren de ouders van nu gekregen.
daar zat een boekje bij in wat ging over verkoudheid.
daar stond in dat zolang je kind niet heel ziek is je best met hem naar buiten kunt bij een verkoudheid.
Ben ik helemaal met je eens. Alleen staat er nu best een flinke wind. Als ik zelf heel erg verkouden ben vind ik juist die wind zo vervelend.
gewoon lekker naar buiten gaan hoor. Bij hoge koorts zou ik het niet doen maar alleen verkouden is echt geen reden om binnen te blijven.
Als dat zo was dan had ik met Y.uri jarenlang niet naar buiten gekund…
die wind maakt het lastig ja
we zijn maar even met de auto wat boodschappen wezen doen,toch even wat frisse lucht gekregen met in en uit stappen
hopen dat het morgen rustiger is buiten :thumbup:
Hier ook een harde koude wind en we zijn allemaal verkouden. Tes is vandaag gewoon mee geweest naar de stad alleen heb ik haar haar winterjasje voor het eerst aangedaan, zij zit dan wel stil in de buggy en dat vond ik te koud alleen met een zomerjasje.
Wij zijn altijd gewoon naar buiten gegaan… van harde wind word je niet ziek…
Alleen bij hoge koorts zou ik niet gaan…
@faizaa wrote:
Wij zijn altijd gewoon naar buiten gegaan… van harde wind word je niet ziek…
Idem.
Wij zijn nu ook gewoon weg gegaan, terwijl Riley wat snotterig is, maar gewoon jasje aan (winter.)
@Sweet-Love wrote:
@faizaa wrote:Wij zijn altijd gewoon naar buiten gegaan… van harde wind word je niet ziek…
Idem.
Wij zijn nu ook gewoon weg gegaan, terwijl Riley wat snotterig is, maar gewoon jasje aan (winter.)
wij ook lekker naar buiten… is alleen maar goed voor ze :thumbup:
frisse lucht is goed voor ze zolang ze geen koorts hebben gewoon naar buuten :thumbup:
Tegenwoordig is het ook al achterhaald dat je met koorts niet naar buiten mag. De reden die mensen daarvoor gebruikten was dat ze zieker zouden worden. Maar dat is niet zo. Ook met koorts mag je gewoon naar buiten, niet al te warm aankleden zodat je lichaam iets kan afkoelen.
Heb het nagevraagd bij de ha en ook die zei dat het achterhaald was om niet met koorts naar buiten te gaan. Je wordt namelijk niet ziek van de lucht, wind of regen, maar van virussen en bacterien. En die dingen zitten ook in je huis
Dus als je kleintje verkouden is, kan je gewoon naar buiten gaan.
Ik zou het ook niet om die reden doen Debbie maar gewoon omdat als ze koorts hadden, ze gewoon dan echt niet lekker zijn… en een uitstapje teveel was… lekker hangen bij mama… :inlove:
Fai… Levy is dus geen hangkonijn als hij koorts heeft, maar gaat gewoon door waar hij mee bezig is… stuiteren, springen, kruipen, gooien, gillen, schreeuwen… erg actief zijn dus :lol:
Kijk echt 3 uur buiten wandelen doe ik ook niet met hem. Maar zo even een paar boodschapjes halen, ja hoor.