het is nu de tweede week dat ik met Ella wil gaan babyzwemmen maar niet kan gaan… dit omdat ze verkouden is, niet van het zwemmen gekregen want we moeten nog voor de eerste keer gaan.
maar wat als ze nu altijd verkouden is door het kdv? zouden jullie gaan zwemmen met een kindje dat verkouden is? ze heeft verder nergens last van, geen koorts geen vastzittend slijm, enkel een snotneusje!
na het zwemmen goed afdrogen en warm inpakken is er niks aan de hand. niek heeft bijna elke maand wel een snotneus met van die groene rakkers eruit en toch ga ik met hem zwemmen ( wel een schoon neusje als hij in het water is hoor ! ) , ontspannend voor mij en voor hem.
met verhoging en echt hangerig gedrag ga ik niet maar als er alleen maar een snotneus is , tuulk gewoon gaan.
Ik ga ook gewoon babyzwemmen hoor als Josephine verkouden is. Alleen als ze koorts heeft ga ik niet.
ik zou ook gewoon gaan maar dan niet kopje onder gaan met zo’n kleintje
veel plezier als je gaat, het is zo leuk :inlove:
kdvkindjes zijn helaas altijd verkouden… Ze blijven nl steeds in aanraking komen met de verkoudheid…
Je kan inderdaad gewoon gaan zwemmen met Ella… Na het zwemmen lekker afdrogen en je zou een mutsje op kunnen doen…
Veel zwemplezier!
ik ben dus toch gaan zwemmen en Ella vond het heerlijk!!! ik heb haar na het zwemmen lekker ingepakt, over twee weken weer :thumbup: