Dankjewel!! De datum staat nu vast, aanstaande dinsdag ben ik aan de beurt.
De gyn had het ook over verklevingen maar of daardoor mijn eileiders ook dicht zitten weet ik nog niet, dat hoor ik ook dinsdag!
Groetjes Cloud
@cloud wrote:
Dankjewel!! De datum staat nu vast, aanstaande dinsdag ben ik aan de beurt.
De gyn had het ook over verklevingen maar of daardoor mijn eileiders ook dicht zitten weet ik nog niet, dat hoor ik ook dinsdag!
Groetjes Cloud
Ik had ook verklevingen maar de eileiders waren wel gewoon open. Helaas ging het zwanger worden niet vanzelf en gaan we binnenkort beginnen met ivf.
Heel veel succes
jij ook heel veel succes juudje!!!
heel veel sterkte morgen Claud
Hai,
Ik wil graag informatie over verklevingen bij eileider. Afgelopen maandag ben ik geopereerd (kreeg een kijkoperatie) aan mijn eileider. Er was verkleving. Nu is weer open. We hebben anderhalf jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Nu is eileider weer open. Ik wil graag weten of er iemand is die na operatie kind heeft gebaard. Er werd mij een advies gegeven dat ik beter na operatie niet gelijk kind maak met mijn man maar pas als menustruatie is geweest ivm operatie.
Is het bij iemand gelukt na kijkoperatie kind te krijgen?
Ik vind het zoo erg spannend. Want ik ben 36 jaar en we willen graag kinderen.
Groetjes,
Nissa
Ik had vorige week maandag een laprascopie gehad . Mij linker eileider zit op meerdere plekken dicht en op mij rechter eileider zitten verklevingen . Voor dit moet ik geopereerd worden . Heeft met zo operatie iemand ervaring ?