Tot welke leeftijd hadden jullie de verkleiner erin…
Ik heb hem namelijk er al uit gehaald, had echt het idee dat het niet meer goed paste, moest haar schoudertjes er echt tussen proppen :shifty:
Maar vind het wel erg vroeg, maar wat moet ik dan als het niet meer past :shifty: ?
Maar mag het wel al zo vroeg ??
Die verkleiner die het hoofd ondersteund? Op dat ding zitten 2 aan beide kanten spleetjes waar de riem doorheen moet… Als het goed is, moet ie nu de bovenste spleetje nemen. Bij Katie heb ik het weggehaald toen ze 4,5 a 5 maanden was… maar als ze er niet meer in past… dan zit er niks anders op dan weghalen… kan ze haar hoofdje al vasthouden?
Ik heb geen idee meer, weet wel dat Jinthe ook al snel heel krap zat. Maar na een tip hier op het forum heb ik het wigvormige kussen uit de verkleiner gehaald en toen paste het nog een hele tijd prima. Dan komt je kindje namelijk lager te zitten, waardoor ze er veel langer in kunnen met verkleiner. :thumbup:
@Mariiyelle wrote:
Die verkleiner die het hoofd ondersteund? Op dat ding zitten 2 aan beide kanten spleetjes waar de riem doorheen moet… Als het goed is, moet ie nu de bovenste spleetje nemen. Bij Katie heb ik het weggehaald toen ze 4,5 a 5 maanden was… maar als ze er niet meer in past… dan zit er niks anders op dan weghalen… kan ze haar hoofdje al vasthouden?
Bij mij in de verkleiner zit er maar 1 spleetje, kan niet van hoogte veranderen.
@Nienke123 wrote:
Ik heb geen idee meer, weet wel dat Jinthe ook al snel heel krap zat. Maar na een tip hier op het forum heb ik het wigvormige kussen uit de verkleiner gehaald en toen paste het nog een hele tijd prima. Dan komt je kindje namelijk lager te zitten, waardoor ze er veel langer in kunnen met verkleiner. :thumbup:
Ben meteen ff gaan kijken, en dacht ik kan dat blok er nooit af halen.
Maar dat blok schuim dat er in zit, kan ik er gewoon uithalen, heb het er nu even uitgehaald, zal eens kijken als ze wakker is, als ze er nu wel gewoon in past, ze komt dan als het goed is indd wat lager te zitten, dan zouden haar schoudertjes er misschien inpassen.
Want vind haar hoofdje toch echt nog niet stevig genoeg, gaat echt nog alle kanten op.
Ik wilde net zeggen… dat is idd wel heel vroeg.
Haal dat blok eruit of bij de maxi cosi cabrio het matje verstellen met het hendeltje…
Ik heb suus nog in de verkleiner liggen. Maar suus is ook niet heel groot eigelijk…
ze is 60 cm en 6,4 kilo. Zit net met shirtjes in 62 en broeken nog wel 56 en die past er nog prima in.
Soms morrel ik wel wat aan de verkleiner, zodat hij mooi boven d’r schoudertjes begint. Maar t past nog prima hoor :thumbup:
wij hebben de verkleiner er ook al gauw uit gehaald omdat Sebastian er opgepropt in zat. wist niet dat dat schuimblok eruit kon. zal eens kijken hoe hij erin zit als het schuimblok eruit is. hij heeft een voorkeurshouding als hij in de maxi-cosi ligt, zou mooi zijn als door de verkleiner dat minder wordt.
bij de oudste wist ik ook niet dat dat blok eruit kon… dus toen lopen stutten met handdoekjes…
Bij nummer 2 en 3 dat ding eruit gehaald en nog lang zat met verkleiner toe gekund, ondanks het grote postuur van met name nummer 3. Vond het zelf ook een prettiger idee dat ze daar nog in zaten met die wankele koppies (ondanks dat ze die met dag 1 al optilden waren het echt nog wel wankele koppies hihi).
Heb haar er vanmiddag even in gezet om te passen, en ja hoor ze past er mooi weer in nu.
Gelukkig hoor, had er geen fijn gevoel bij nu al zo vroeg die verkleiner er uit…
Bedankt voor jullie tips :-*
Fijn dat het nu weer goed past!
ooo dat wist ik niet dat dat kon!
wij hebben J. met een maand of 3/4 uit de verkleiner gehaald.
nu moet ik zeggen dat hij zijn hoofdje wel erg goed rechtop hield. maar had ik dat geweten, dan hadden wij dat ook gedaan (dat schuimblok eruit)!