Verjaardagspartijtje: wat geef je de jarige?

Normaal koop ik wel iets van 10-12 euro, maar nu ze t samen vieren en dus ook nog partijtje… Wel flink bedrag in ene :oops: dus kwam dit tegen en dacht verzamelen! T is een gipsgiet doosje & ministeck en voor andere kind lego & nerf darts pistool…

Normaal koop ik wel iets van 10-12 euro, maar nu ze t samen vieren en dus ook nog partijtje… Wel flink bedrag in ene :oops: dus kwam dit tegen en dacht verzamelen! T is een gipsgiet doosje & ministeck en voor andere kind lego & nerf darts pistool…

Voor een verjaardagsfeestje geef ik nog steeds niet meer uit dan 5 euro… vind daar nog steeds zat voor.



een bedelarmbandje van 1,50 met een flesje deo voor van vogue for girls of douchegel… Of lippglos met zoiets of een armband met drukkers (4,99) Of stickers en leuke gelpennen ofzo. Altijd goed.



Voor jongens vaak een scheetzak en slimy gel… of een vingerskateboard… of gewoon een cadeaubon zodat ze zelf iets kunnen kopen. Ik vind het echt nog steeds afdoende.



En voor vrienden en neefjes en nichtjes is het budget nog steeds 10 euro en ook dat red ik nog immer… afgelopen verjaardag voor nichtje een set gekocht om bonbonnetjes te maken (ze werd 6) en dat was 7,99 en een bob de bouwer trekker/shovel voor 8,99 (Thomas werd 3)

Klinkt alsof ik het nog niet eens zo heel raar doe, dank jullie wel!



We gaan regelmatig de afprijsbakken van de AH langs ( 35% op lego, playmobiel, enz ) en zo hadden we nu dus ook een doosje lego en zo

'n pistool met van die zachte pijlen ( daar heeft ie er meer van )

En een gipsgietdingetje en ministreck doos. Nog bij de v&d iets gehaald voor t partijtje ( was 6,00 maar mocht airmiles inleveren dus 4,80 toen ) en vind t goed! Zelf kreeg Elise ook een hoop zooi met dr partijtje :oops: Ben er eigenlijk helemaal niet zo van maar ach… na een tijdje ruimen we het gewoon weer op! Barbie had ze gehad bij de intertoys vandaan ( ook afprijsbak ) en een filly paardje, goedkope make-up, stickervelletje, doos om tasje te maken, enz.

Ik heb niet echt een vast bedrag, ik vraag wat ze willen hebben en zoek daar een kadootje bij. Bij verjaardagsfeestjes van klasgenoten/buurtvriendjes geef ik meestal iets van tussen de 5 en 10 euro. Een enkele keer paar euro daar boven als ik iets zie dat hij of zij echt graag wil hebben en ik echt niets anders/goedkopers kan vinden wat ze echt leuk vinden en dat een beetje . Maar dat komt maar heel weinig voor. Voor neven en kinderen van vrienden die ook goede vrienden van onze kinderen zijn krijgen, geef ik iets van 15 tot 20 euro uit als we langskomen op hun verjaardag. Alles daarboven moeten ze maar aan hun ouders, opa’s of oma’s vragen.

ik vind rond de 5 euro een mooi bedrag hoor.

elize had vorige maand een dubbel verjaardagsfeestje. ik heb in de opruiming 3 cadeautjes gekocht, een knutselpakketje voor 2 euro, een knutselsetje voor een armband voor 2 euro en een doosje met stickers voor 0,50.



Elize is pas jarig geweest en heeft zelf veel van lps gekregen, en dan geen klein doosje met 1 figuurtje erin. ik denk dat de cadeautjes per kind wel rond de 10 euro zaten

Ik koop altijd iets rond 7 euro. Meestal iets van knutselspulletjes of bakspulletjes (bakmix, vormpjes, versiersels).

Ik geef eigenlijk standaard voor klasgenootjes 7,50 Euro uit.

We leggen het geld met een paar ouders bij elkaar (bij 6 ouders kom je al op 45 Euro) zodat 1 ouder daar een groter cadeau voor koopt.



En vandaag heeft Lucas zijn eerste feestje, ik ken het kind in kwestie nog niet zo goed, evenals de ouders, dus heb ik een Intertoys bon van 7,50 Euro.



Voor echt de ‘beste’ vriendjes wil ik soms nog wel wat meer uitgeven.

Robin heeft een clubje van 4, zitten al sinds het begin bij elkaar in de klas en eten bij elkaar, logeren bij elkaar, worden meegenomen naar een pretpark of op visite bij de opa en oma, dat soort dingen.

Wonen ook allemaal bij elkaar in de buurt, en de ouders kennen we ook goed. Kan gerust een avond whatsappen met 1 van de moeders bijvoorbeeld.



Voor kindjes in de familie geef ik wel meer uit.

De dochter van mijn zus heeft bijvoorbeeld toen ze vorig jaar 1 werd een cadeau van 40,00 Euro gekregen.

Dan kijk ik niet zo heel nauw, moet ik zeggen.

Voor kinderen (vriendjes, familie en klasgenootjes) geef ik max 6,- uit.

Vind het meer dan genoeg, en met even zoeken vind je vaak leuke dingetjes.