verjaardagskadootjes 2e verjaardag meisje

@bianca&? wrote:

weet je wat ik het ergste vind wat ik straks voor zusje moet vragen :shock:

want dan hebben we alles al :silenced:


Haha ja idd, dat heb ik ook wel een beetje.



Pitje, thx wat heb jij trouwens een leuk keukentje staan! Van ikea zei je? Dana heeft er wel een maar die is niet zo leuk als die van jou als ie ooit kapot gaat ga ik zeker ff naar ikea :smiley:

@femmie wrote:

@bianca&? wrote:
weet je wat ik het ergste vind wat ik straks voor zusje moet vragen :shock:

want dan hebben we alles al :silenced:


Haha ja idd, dat heb ik ook wel een beetje.



Pitje, thx wat heb jij trouwens een leuk keukentje staan! Van ikea zei je? Dana heeft er wel een maar die is niet zo leuk als die van jou als ie ooit kapot gaat ga ik zeker ff naar ikea :smiley:




yup een echt IKEA keuken… :mrgreen:



compleet met bovengedeelte €99,-



mijn vader is meubelmaker en zou er een maken… totdat ik deze zag… hij zei al meteen voor dat geld… kan ik m niet maken…en hij ziet er gewoon super uit, en moet zeggen… hier bij KOK zijn er heeeeel veel die deze hebben… :wink:

Wat is nu precies die aquaplay? Is dat echt zo leuk?



Ons keukentje is leuk, maar deurtje kapot en meer breuk risico de komende tijd… ik spaar door verkoop op mp voor het ikea keukentje! :wink:

Mijn lijstjes link in ons topic gezet vanmorgen!



Ik vraag tegenwoordig vooral meer van hetzelfde, soorten die aan te vullen zijn ipv allemaal los spul.



Enne altijd goed: bellenblaas!!!

aquaplay van onze meiden vorig jaar zomer

maar is aquaplay dan zoveel leuker als gewoon een bak met water?

@knipoogje1983 wrote:

maar is aquaplay dan zoveel leuker als gewoon een bak met water?




Aquaplay is gewoon heel handig als je kleine kinderen met warm weer buiten hebt en even naar binnen moet. Bij een zwembadje laat je geen kinderen alleen, bij de aquaplaybaan kun je gerust even naar binnen en kunnen ze gewoon lekker door flodderen :wink: Bovendien kunnen ze pompen en varen met bootjes. De duplo mag van ons ook altijd erbij.

ik vind van wel. er zitten leuke dingenbij ze kunnen een stroomversnelling maken, sommige zit een soort sluis bij… en je kunt er eindeloos op uitbreiden…

jaaa zo aquaplay is leuk!! hier hadden oude buren em ook ze izjn verhuist, maar de hele buurt aan kids zat erbij! :dance:

@bianca&? wrote:

weet je wat ik het ergste vind wat ik straks voor zusje moet vragen :shock:

want dan hebben we alles al :silenced:




Dat hebben wij ook. Marit heeft eigenlijk alles al wat op die lijstjes staat. Deels gekregen toen ze 1 werd en deels van haar grote nicht en deels van haar broer. Ik ga dsit jaar ook zeggen dat kado? niet nodig zijn denk ik. Of eventueel kleren of bonnen.

@knipoogje1983 wrote:

maar is aquaplay dan zoveel leuker als gewoon een bak met water?




In ieder geval veiliger. Ik een bak water kun je, je hoofd onder water houden. In de aquaplay niet!

Jinthe is pas net één, maar volgend jaar wil ik zo’n Ikea keukentje kopen (tenzij ik dan al zeker weet dat ze dat niets gaat vinden, dan natuurlijk niet)…dan kunnen pannen, borden, bestek ed mooi op haar lijstje, toch? En verder dingen voor buiten en wellicht Duplo of Little People. En Aquaplay lijkt me ook erg leuk. :slight_smile:

Aquaplay is echt leuk, kinderen spelen er ook mee samen in de badkamer.

@marloes vip wrote:

Bij de trekpleister staat voorop de folder vanaf vandaag een soort aquaplay voor dertig euro. Ziet er erg leuk uit.




die hebben wij! En als je dan nog even wacht komt hij straks voor 15 euro, was vorig jaar ook :roll: ik had natuurlijk de ‘hoofdprijs’ :wink:

@Emma wrote:

@marloes vip wrote:
Bij de trekpleister staat voorop de folder vanaf vandaag een soort aquaplay voor dertig euro. Ziet er erg leuk uit.




die hebben wij! En als je dan nog even wacht komt hij straks voor 15 euro, was vorig jaar ook :roll: ik had natuurlijk de ‘hoofdprijs’ :wink:




vlgs de site is ie uitverkocht :wink:



Maar, hier komt geen aquaplay (nog niet iig) we hebben nu poppenwagen, ze krijgt een zandbak en een strijkplank met ijzertje en verder geen idee, ow jawel puzzeltjes van elin.



Thx meiden voor de input :-*

een koffertje waar ze iets in kunnen doen, en er was nog iets wat ik vanmiddag bedacht… maar wat was het nog eens… :think: zodra ik het weet dan hoor je het…

Een loopfiets. Die kunnen vanaf twee jaar, zou geen houten nemen maar een goede van bijv. Puky. Wij hebben voor onze jongste die van zijn nichtje en met verder weg gaan of bijv. naar het bos is het ideaal. (ook voor mij want de overtollige kilo’s sprint ik er geregeld vanaf :oops: :mrgreen:).

Bij de trekpleister staat voorop de folder vanaf vandaag een soort aquaplay voor dertig euro. Ziet er erg leuk uit.