verjaardagskado voor 2e verjaardag

Help!



Wat geef ik mijn meisje voor haar 2e verjaardag terwijl ze al zoveel heeft?



Noa is al 4,5 en het meeste speelgoed van haar is nog goed en daar speelt Yara dus ook mee.



Wat we hier in huis/schuur al hebben:

fietsjes

3-wieler

loopfietsje

loopauto

tracker+aanhanger

schoolbord/whitebord

tafel/stoeltjes

poppen

buggy

kinderwagen

poppekinderstoeltje

mijn barbies van vroeger

activity tafel met muziek

knuffels

dvd’s

teken/kleurspullen

tekenbord

speelkeukentje +pannetjes enz

mandje met boodschappenpakjes





enz



moeilijk he?



hebben jullie nog ideeen?

ze is een echt poppemoedertje maar ook weer gek op auto’s/motors.

dus misschien iets in die richting…



ik zoek wel iets groters/duurders om zelf te geven.

de kleinere dingen vraag ik van vrienden/familie.



Ben benieuwd!!

Houten treinbaan?

best lastig als ze al een grote zus heeft die al veel speelgoed heeft.



misschien iets van little people (boerderij, speelhuisje), een poppenhuis, (houten) treintje.



wij ‘kopen’ voor Elize’s verjaardag een nieuwe slaapkamer. misschien is dat ook nog een idee, een ‘grote-meisjes-bed’



s6 met uitzoeken, er zijn ook zoveel leuke dingen te koop!

dat is wel een leuk idee, dat hebben we nog niet! (houten treinbaan)



zal het eens met hub overleggen.



(weet je wat hij voor idee had?

een motortje (3-wieler) wat op stroom loopt, waar ze dus zelf gas moet geven en moet remmen. Kon hij 2ehands kopen voor 25 euro. maar ik vind dat doodeng! daar is ze toch nog veel te klein voor?

hub vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond, hij was zo enthousiast!!)

@Esther28 wrote:

een motortje (3-wieler) wat op stroom loopt, waar ze dus zelf gas moet geven en moet remmen. Kon hij 2ehands kopen voor 25 euro. maar ik vind dat doodeng! daar is ze toch nog veel te klein voor?

hub vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond, hij was zo enthousiast!!)




Haha, mijn hub had vorige maand hetzelfde idee… En wat koos onze zoon… eebn poppenbuggy :lol:

@Loes-ofzo wrote:

@Esther28 wrote:
een motortje (3-wieler) wat op stroom loopt, waar ze dus zelf gas moet geven en moet remmen. Kon hij 2ehands kopen voor 25 euro. maar ik vind dat doodeng! daar is ze toch nog veel te klein voor?

hub vond het niet leuk dat ik het niet leuk vond, hij was zo enthousiast!!)




Haha, mijn hub had vorige maand hetzelfde idee… En wat koos onze zoon… eebn poppenbuggy :lol:






haha, geweldig!!



Tja… mannen he…



als ze nog klein zijn spelen ze gewoon met poppen.

Poppenbuggy doet het hier super!



Verder wat dingen die onze prul gaat krijgen of op haar wensenlijstje staan (die mama bedacht heeft haha, voor sint maar dus ook voor verjaardag alvast)



Poppenbedje

Roze Kasteel van little people

Kassa van fisher price

Houten keukenspul voor keukentje

Stofzuigertje

Spelletje vanaf 2 jaar

stepje

ook erg leuk, skippydier

pluche kegelspel

hamerspel

playmobil heeft ook erg leuke spul voor de kleintjes, serie 123

puzzels, boeken, knutselspul, muziekinstrumentjes, houten speelgoed doen het altijd goed



oh en wat ook helemaal leuk is, een stokpaard!



Succes!



(ik was dus voor sint dingen aan het bedenken, ik maak altijd als ik iets bedenk voor de toekomst een lijstje, zo weet je altijd iets, misschien een tip? Doe ik voor mezelf ook trouwens, als ik iets leuks zie schrijf ik het op en dan vraag ik het later met verjaardag of sint ofzo)

Leuk, bijna jarig alweer :dance:

Was zelf ook al over kadootjes aan het nadenken…

Waarom wil je eigenlijk iets groots kopen?

Wout is met kleine kadootjes net zo blij als met grote… En als je de grote al hebt… Zou ik voor kleine gaan… Trouwens klein kan ook best duur zijn…



Ben van plan paar mooie puzzeltjes te kopen, legpuzzel of puzzel met weinig stukken en dan van favoriete boek of t.v.-figuren.



Boeken doen het hier ook altijd erg goed, mooi prentenboek, hoeven ook geen dikke bladzijden meer te zijn nu ze bijna 2 zijn en dan heb je prachtige boeken (ook grote/dure :wink: ). Hier is kikker van max velthuijs populair en dikkie dik. Maar die hebben jullie wellicht ook al… Boeken waarin je iets kunt tellen zijn ook leuk.



Wout vind het ook leuk om kleding te krijgen met dieren er op. Ken je het merk lipfish? Bizar duur vind ik maar wat een feest om aan te trekken (zie plaatje… zie ik Yara wel in lopen :slight_smile: ). Ga voor Wout truitje met zebra vragen aan opa en oma voor zijn verjaardag.



Wat ik ook mooi vind zijn die muziekdoosjes die je moet opwinden en als je doosje opent dan zie je balletdanseresje draaien en hoor je de notenkrakersuite… Heel lief en goed voor uren kijk/luisterplezier… Hebben er hier ook al 1, was sinterklaaskado, wordt nog regelmatig geopend en bekeken…



Hebben jullie al duplo eigenlijk?



Succes met uitzoeken, ben benieuwd wat het wordt!

Een (houten) autogarage?

ik zit dus met hetzelfde probleem



het is een poppenkind, maar ze heeft dus al een buggy en drie poppen, badje…


  • speelhuis LP
  • boerderij + auto LP
  • racebaan LP
  • houten treinbaan
  • Electrische treinbaan
  • diverse boekjes
  • houten puzzels
  • blokjes
  • keukentje met onwijs veel reut
  • thee serviesje
  • kegelspel



    en zo kan ik nog wel doorgaan… ik denk dat ik maar gewoon kleding vraag



    en misschien een jaarabb. op de rangerclub van het wNf… dan steunt ze ook iets goeds…



    voor anderen: dierentuinbonnen?



    of ik kan prenatal bonnen vragen (kleding)… of bonnen van h&m/hema



    ik weet het ook gewoon echt niet



    ze krijgt straks ook gewoon het fietsje van julian…



    nou, misschien zo’n houten loopfiets of zo… maar dat is weer zo groot…





    en ella speelt eigenlijk met amper wat… kleuren vind ze leuk, maar daar heb ik ook genoeg van in huis… AAAARGGGGHHH

Hier ook een kleine die bijna 2 wordt.

Hij krijgt van ons de boerderij van Little people en de brug van Thomas de trein.

We hebben hier een thomas-fan in huis dus zal hij wel veel van thomas krijgen. En duplo is ook leuk.

Verder weet ik het eigenlijk niet zo goed meer dus lees mee…



Groetjes Moon.

wat dacht je van duplo? is ook erg leuk en je hebt nu zelfs een versie van hello kitty. die is ook erg leuk want we hebben het zelf ook, haha



een speelhuisje, bij de H*MA hadden/hebben ze speelhuisjes/speeltent die je weer makkelijk in kan klappen.

houten keuken :inlove:



Femke is ook gek van autos en poppen.

hier heeft ze

een houten keuken

houten poppenbed

pop,

auto (rose)

houten dieren waarvan je een ketting kunt maken

vingerverf

bumba puzzel

cd speler met microfoon

k3 cd’s

peuter/kleuterboek met plaatjes

vrachtwagen met auto

stapelauto’s

kassa (ook erg geliefd)

pyama

houten autootjes (kunnen op een treinbaan rijden)



pff vergeet de helft nog…

o haha ik zie hierboven nog allemaal dingen tussen staan die we ook al hebben maar die ik nog niet genoemd had

zoals de kassa.

die is hier ook favoriet

en duplo hebben we ook al veel van.

bumba puzzel heeft ze ook al

en een poppenbadje ook al





ik ga nu iig een groot speelkleed halen, (verkeer) waar ze met auto’s enzo op kunnen spelen

en is meteen lekker warm.

bij m’n ouders hebben ze dat ook en daar spelen ze heel veel mee



verder misschien toch een houten treinbaan, want die hebben we nog niet nee.

vanmorgen wat leuks gehaald bij Kruidvat (deze week in de folder)

alvast voor haar verjaardag.



muzieksetje van 5 houten instrumenten



Dora puzzel, 4 in 1 doos.



dus het begin is er :mrgreen:

O en ik zag nog een leuke roze Dora stofzuiger, voor nog geen 7 euro

misschien haal ik die nog, maar ik was op de fiets dus dat kon er niet meer bij.

(ook bij Kruidvat)

Hier ook een bijna 2 jarige



er is al heel veel genoemd en er is ook zoveel voor die kleintjes! nu ook met die speelgoedboeken die al binnen komen…maar wat ik nog miste bij de andere en wat er wel op zijn/mijn wensenlijstje staat:



-10 badenkaart van het zwembad



:think:

Ik zit met hetzelfde probleem, maar dan voor een jongetje. Vince wordt bijna twee en hij is echt het kleine broertje. Daarmee bedoel ik dat hij zowAt ALLES al tweedehands heeft van Brent. Kleertjes etc, kamertje, speelgoed en nu spelen ze ook veel samen met thomas speelgoed. maar we hebben dus ALLES, ook een driewieler en dat soort kado’s die geschikt zijn voor een 2 jarige.



We barsten van de Thomas spullen (bovendien is dat origineel Brent zijn ding, dus niet leuk om daar voor Vince iets van te kopen…) en ook DUPLO meer dan genoeg. Ik heb alle Little People weg gedaan omdat ik barst van het speelgoed, boekjes, knuffels en andere dingen. Buitenspeelgoed meer dan genoeg. Kleding barsten ze in (allebei meestendeels 2e hands maar toch… meer dan genoeg)



En waarom ik graag voor Vince iets ‘groots’ zou kopen? Nou, aangezien hij altijd al alles overneemt van Brent, vind ik het sneu als hij met de verjaardagskado’s ook al achter gaat lopen. Brent kreeg wel altijd de grote dingen zoals een driewieler, enorme Thomas doos, aquarium, step etc etc. Maar dat hebben we nu dus allemaal al :slight_smile:

Groot bed? Vind ik V nog te klein voor. Bovendien krijgt hij strakls Brents peuterbed (daar gaan we weer… :oops: ) en B krijgt dan een hoogslaper.



Ik ben echt aan het nadenken. Bonnen vragen voor een kind, mwa…het kan, maar een kind is natuurlijk dol op kadootjes.



Dus: wat kopen we zelf en wat kan ik vragen? Moeilijk hoor.



Dierentuinbon is misschien wel een idee… zoiets

een abonnement op de pipo??



hier krijgt sophie een grote meisjeskamer voor haar 2e verjaardag. van ons.

Van familie vragen we dan leuke spulletjes voor op haar kamer zoals een mooie roze zitzak enz.

@kim82 wrote:

Hier ook een bijna 2 jarige



er is al heel veel genoemd en er is ook zoveel voor die kleintjes! nu ook met die speelgoedboeken die al binnen komen…maar wat ik nog miste bij de andere en wat er wel op zijn/mijn wensenlijstje staat:



-10 badenkaart van het zwembad



:think:




wij hebben geen overdekt zwembad hier :wink: