verjaardagscadeau hub

goed.



Meneer Douwine wordt halverwege januari 38 en ik ben weer eens ten einde raad! Hij wil het niet vieren, zegt niets nodig te hebben en niks te weten voor zijn verjaardag.

Ja dikke doei, daar zijn WIJ het dus niet mee eens!



Surpriseparty heb ik gedaan, viel in heel goede aarde maar ja ‘been there, done that’…

Electrische snufjes zijn niet aan hem besteed, een spel voor de WII is ook niks maar ik wil hem wel iets bijzonders geven. Mag ook best wat kosten, afschepen met nieuwe sokken of een boek dat doen zijn ouders maar :roll:



Dus mijn vraag is: wat hebben jullie de afgelopen keer aan je man/vriend gegeven voor zijn verjaardag? Kan ik misschien wat inspiratie opdoen!!

dit topic hoort in aan de keukentafel :oops: even een modi pb-en…



Wij geven elkaar eigenlijk nooit cadeautjes, maar met een mooi horloge maak ik hem wel altijd blij…

champagne ontbijt,( evt laten bezorgen")



mooie plant? als hij daar van houdt, mijn man word er blij van…



samen dagje sauna of iets

Hier is een horloge ook altijd goed. Alleen mijn manlief is nog zo “Het mag niks kosten, liever voor andere dingen geld sparen”. Heb hem dus een fles Whiskey gegeven dit jaar.

ik heb mijn hub laatste keer een anti slipcursus gegeven



(ging helaas niet door ivm het weer maar hij houdt hem nog te goed)

mijn hub is b.randweerman dus als het zo iets is dan is het al gouw goed…

en anders kan ik met gereedschap meestal wel goed doen

(hij houd van knutselen er mee)

en een mooie trui oid vind hij ook goed

Afgelopen jaren: kaartjes voor de Lama’s, digitaal fotolijstje + SD-kaart, kaartjes voor de film + dvd…verder weet ik het niet meer. Hij is geen man voor horloges en sieraden ed…maakt het wel eens lastig. :wink:

Kaartjes voor Soldaat van Oranje. Hij is altijd blij met een mooi boek of documentaire over de tweede wereldoorlog.



Ik koop vaak iets wat hij zichzelf niet snel gunt. Voor zijn vorige baan reisde hij bijv. 3.5 uur per dag met het ov. Hebben we 'm een psp voor zijn verjaardag gegeven zodat ie wat te doen had. Zou hij nooit voor zichzelf hebben gekocht.

ook heeft ie eens kaartjes voor het theater gehad, een dag kiten en een gezelschapsspel.

Ik heb een paar dagen Praag geboekt vorig jaar.

Het was helaas geen verassing want ik kon mijn mond weer niet houden hihihi. Maar normaal doen we geen kadootjes we gaan meestal uit eten en bios.

Een mooi horloge?



Een dagje uit?



Een slipcursus/karten/rondje vliegen boven de stad enz?



succes!

Hier ook kaartjes voor de musical Soldaat van Oranje gegeven.

Dat was echt een topper hier.



Mijn man is dan wel altijd al geinteresseerd geweest in de tweede wereldoorlog.

Wij geven elkaar eigenlijk altijd iets om samen te doen, vaak een weekendje weg, een avondje uit (eten), dat soort dingen. Museumjaarkaart ook een keer, daar hebben we veel plezier van gehad en dat zijn dingen die we anders niet snel doen.

@Lune wrote:

Wij geven elkaar eigenlijk altijd iets om samen te doen, vaak een weekendje weg, een avondje uit (eten), dat soort dingen. Museumjaarkaart ook een keer, daar hebben we veel plezier van gehad en dat zijn dingen die we anders niet snel doen.




zoiets doen wij ook meestal. of ik moet wel een geweldig idee hebben maar dat heb ik niet zo vaak :oops:

Een uurtje rijden in een Ferrari, geen man die er niet warm van wordt :wink:

(heb ik nog nooit gegeven, maar ik denk dat het de boeken in gaat als beste verjaardagscadeau ever!)

Vorig jaar een golfclinic voor hem en zijn beste vriend incl. lunch. Vonden ze hartstikke leuk en gezellig :mrgreen: .

En afgelopen jaar werd ie 40 en toen kreeg hij een tandemparachutesprong. Was al tijden een wens, maar hij dacht het nooit te gaan doen. Wel dus!

Zulke dingen vind ik altijd wel leuker.

Ik zit nu al te denken voor zijn verjaardag in april. Ik denk dat het dan een avondje een sterrenrestaurant wordt, omdat hij daar op het moment wat mee bezig is, maar ik weet het dus nog niet zeker.

wat een goeie ideeën allemaal!!

Misschien niet allemaal van toepassing op mijn eigen vent, maar ik denk dat er dames genoeg zijn die hier wat inspiratie op kunnen doen.



Hij had het gister zelf over zo’n super de luux weerstation. Van binnen zien wat er buiten is en dan digitaal. Ach weet ik veel hoe dat precies werkt… :think:

Ff zoeken.

jammer genoeg is er hier in friesland niet veel te doen op gebied van porsche cayenne (zijn droomauto, :thumbdown: mannen!!) rijden of goede musicals. Ik ga het wel onthouden voor als we weer eens in het westen zijn!!