verjaardags feestje voor 5 jarigen

verjaardags feestje voor 5 jarigen

duco is vandaag 5 geworden en we vieren dat met een verjaardags feestje woensdag met een par kids uit zijn klas

wie weet er nog leuke spelletjes voor deze middag van 2 uurtjes ???

we gaan zowiezo :

cake versieren (plakjes cake versieren met alles wat je maar lekker vind en daarna lekker opeten)

blik gooien

stiekje rekken

koek happen

iemand nog leuke ideen ???

Het is mooi weer, ik zou ze gewoon lekker laten ravotten in een speeltuin of in de tuin?

Misschien wat waterspelletjes?

volgens mij zijn die twee uurtjes zo om met die activiteiten!

Ik las ergens om ballonnen op te blazen en in elke ballon een briefje met naam van een van de vriendjes te doen. Jarige mag dan omste beurt een ballon kapot prikken, en het kindje wiens naam op kaartje staat mag dan het cadeautje geven. Klinkt leuk vind ik! (maar misschien leuker bij leeftijd dat kindjes ook al echt kunnen lezen?)

Heb je een tuin? Zaklopen is en blijft ook leuk! spijkerpoepen. lekker ouderwets!

ja ik heb een tuin en ook een speeltuin in de buurt

en ik heb voor 2 uurtjes gekozen omdat de leeftijd 4 - 5 -6 is en eerste feestje dus ook niet te lang

misschien pas ik het nog wel een beetje bij maar wil goed voorbereid zijn dat er geen momenten van niks te doen is vandaar de vraag ik heb onder tussen ook nog wat spelletjes gevonden online

water over doen in emmers met bekertjes via een parkoertje en kleurplaten kleuren

snoep ketting maken

ballonnen hoog houden

beesten spel

dus moet even gaan kijken wat het gaat worden

maar alvast bedankt voor de iedeen

we hebben avast wat voor volgendjaar als hij 6 word

kwamen we online net tegen

duco is gek op de brandweer dus een thema feest brandweer en mijn vriend is ook bij de brandweer dus ik wil kijken daar dan wat mee te kombineren en dan kunnen we er ook iets meer tijd voor uit trekken dan 2 uurtjes omdat ze dan weer wat groter zijn