Verjaardagen twee kindjes heel dicht bij elkaar

marion… wij vieren de verjaardag ook op de dag zelf… ook van ons zelf… wie komt die komt, wie niet komt dan maar niet…

maar ik zo dus wel eigen verjaardagen doen bij kinderen

zelf hebben wij 15-9 femke en 16-9 papa jarig, wij vieren het gewoon de 15e (vind papa helemaal niet erg, hier houd er niet van)

Hier 2 weken tussen de verjaardag van de kids.

Wel is het leeftijdsverschil 8 jaar.

Heb het tot nu toe samen gevierd en dat bevalt goed…heb niet zo’n grote familie en ook niet zo’n grote vriendenkring.

Wel vier ik het op een zondag ertussenin en blijven de slingers gewoon hangen.

Voor mijn zoon hoeft het niet zo nodig en mijn dochtertje begint het nu een beetje te begrijpen.

Mijn zoon heeft wel alleen zijn kinderfeestje altijd gehad.

Ik vind het zelf wel prima zo en het scheelt ook in de kosten.

tja, de kids zijn op dezelfde dag jarig, er zit wel een hele minuut tussen :wink:

maar we vieren 2 keer feest, normaal een gezins-feestje op de dag zelf en een familie/vrienden-feest in het weekend erna.

dit jaar zijn ze op zondag jarig en doen we dan dus ook het feest voor familie en vrienden.

op de zaterdag ervoor doen we het feestje met de vriendjes en vriendinnetjes, dit keer voor het eerst, en dus gezamelijk.

beetje raar om het kinderfeestje ervoor te vieren, maar er wordt hier later die week ook sint maarten gevierd en het weekend erna komt de Sint alweer uit Spanje, druk druk druk :mrgreen:

gr Louwina

hier geen ervaring mee, maar zie het wel rondom me… Ik zou denk ik op 2 dagen vieren, om wat mandy beschrijft, dan is je huis niet 2 dagen zo vol. Ons huis is niet zo groot en bij de verjaardagen is iedere keer het huis afgeladen, we vieren dus de verjaardag van het kind zelf al in 2-en, kan je nagaan… dus voor 2 kinderen bij elkaar zou ik dat ook doen, handig niet zo’n drukte.

Jesse is van 4 januari, dus dat word al een gedoe… met oudjaar ervoor en 5 dagen erna 2 kindjes van goede vrienden van ons… lastig lastig lastig.

Tsja, hier kunnen we niet anders.

Beide kinderen zijn op dezelfde dag jarig, en ik vind het super.

Geen problemen, we hebben 2 taarten, verschillende slingers, voor beide traktatie zakjes enz, dus voor beide speciaal.

Dus ik vind het geweldig!!

Hier zit er 3 weken verschil in, en wil ze beide gewoon een eigen verjaardag geven. Straks als ze heel wat ouder zijn, en hetzelf misschien willen. Maar eerder niet.

@Marcella1975 wrote:

Hmmm :think:

Ons derde kindje wordt verwacht rond de verjaardag van de oudste.

Stel dat die verjaardagen echt dicht bij elkaar komen te liggen. Hoe doen families dat die dit ook hebben? Gewoon twee keer vieren? Vinden de kindjes het vervelend? Vinden jullie het vervelend?

Just wondering…

Hey Marcella,

Mijn broer en mijn zusje zijn dag op dag jarig. In het verleden gaf dit nooit geen problemen, we vierden het gewoon dag op dag. Ze hadden er zelf geen weet van. Nu ze volwassen zijn is het altijd een strijd, waar vieren we het en hoe? Verre van ideaal. Maar goed, het laat zich niet plannen./leiden. Mijn een na oudste scheelt ook maar een dag met mijzelf. Maar daar schakel je jezelf makkelijk voor uit.