Verjaardag vriendje!

Eind november is het Leukste Vriendje Van De Wereld jarig - de mijne dus he :inlove: - iemand enig idee voor een supergeweldig cadeau?



Voor mijn verjaardag had hij heel romantisch een nachtje in een kasteel en kaartjes voor Caro Emerald in de HMH, ik wil daar niet voor onder doen, maar ik kan niets verzinnen dat net zo leuk is. Hij houdt van auto’s en muziek, maar heeft niet echt duidelijke hobbies oid. Zelf zegtie dat ik maar een koffiezetapparaat moet kopen voor bij mij thuis (ik heb dat niet, dus hij kan geen koffie drinken als hij hier is) maar dat vind ik zo enorm onsexy, dat weiger ik. :angel:



Dusse: HELP! :shifty:

Ik vind het altijd moeilijk om iets voor hem te kopen. hub heeft zelf altijd wel wensen… keer een tomtom gegeven, vorig jaar een nieuwe tv. (toevallig ging de oude stuk dus moest sowieso een nieuwe komen. Dan maar meteen ook voor zijn verjaardag :lol: )

Dit jaar wil hij een elektrische tandenborstel :eh:



Niet romantisch, maar goed zijn wens…



Misschien zie je wat op vakantieveilingen. Zo zijn wij met onze trouwdag naar het circuit van zandvoort geweest. Hij vond het geweldig ondanks de regen :thumbup: Zelf ben ik er niet van, maar zo’n dagje vind ik nog wel leuk. Was ook via vakantieveilingen. Soms zie je dagjes uit waarvan je denkt, verrek dat is leuk!

als hij auto’s leuk vind weet niet wat het mag kosten maar wat die van toen heeft gekregen was een dagje zandvoort circuit zal even vlug kijken of dat nog is. kan het even zo vlug niet vinden op de site van zandvooort maar het was een dag met verschillende auto’s oude f1 en noem maar op een dag vol gepland dat wel maar B vond het super. op het einde kon je ook met je eigen auto over het circuit.



je had ook oefening wat te doen als je gaat glijden staat me iets va nbij iets met een auto op winkelwagen wieletjes.

in de duinen krossen met een kleine motor op vier wielen hoe heet het toch



maar misschien staat ook zo iets in vakantie veiling

Dagje racen op Zandvoort?

Dtje in een bunnypakje…

dat zou mij wel erg aanspreken :stuck_out_tongue: :lol: :lol:



Roze strik erom heen en klaar.

Meer sexy kan je het naar mijn mening niet maken hoor :angel: :inlove:



en voor de vorm geef je die arme jongen een koffiezetapperaat.

Slechte vriendin hoor, dat ie niet eens koffie krijgt bij je :wink: :mrgreen:

een weekendje een hele gave auto huren, lekker mee naar duitsland rijden, daar lekker slapen in een B&B, dagje een leuke stad en dan weer terug…



ofzo…

een slipcursus, dat zou johan ook leuk vinden , en hij is ook auto gek ,



of je gaat naar de autosalon in parijs, van 2 tot 17 okt , heeft hij wel vroeg zijn kadootje, de entre is 12 euro, en voor 35 euro ben je in parijs met de ns hy speed trein, appart uitje he hihihi



of er zijn nog meer van die evenementen :think:

Een hele mooie auto huren en lekker de hele dag er in laten rijden.



Of gewoon wel een koffiesetapparaat, of een nespresso apparaat, sommige zijn heel sexy.

Rinse wilde voor onze verjaardagen (hij is eind deze maand jarig en ik een klein maandje later) het volgende als kado hebben:



Tickets voor de musical queen. Daar eten en slapen in een leuk hotelletje. En ook niet onbelangrijk. Oppas voor de kids :lol:



(ik ben benieuwd wie wil sponsoren. En misschien wordt het nog wel vechten waar de kids mogen slapen :mrgreen: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@meisje1974 wrote:

een weekendje een hele gave auto huren, lekker mee naar duitsland rijden, daar lekker slapen in een B&B, dagje een leuke stad en dan weer terug…



ofzo…






:thumbup:

@meisje1974 wrote:

een weekendje een hele gave auto huren, lekker mee naar duitsland rijden, daar lekker slapen in een B&B, dagje een leuke stad en dan weer terug…



ofzo…


en op de heen- of terugweg naar de nurburgring en hem daar een rondje op het circuit laten rijden. Nurburgring is een racecircuit waar de grand prix van Duitsland (formule 1) wel eens wordt gereden. Ik heb net even op de site gekeken (nuerburgring en dan www ervoor en de erachter) en voor 30 euri kan je met je eigen auto zelf 20 minuten op dat circuit scheuren.

@sopje wrote:

@meisje1974 wrote:
een weekendje een hele gave auto huren, lekker mee naar duitsland rijden, daar lekker slapen in een B&B, dagje een leuke stad en dan weer terug…



ofzo…


en op de heen- of terugweg naar de nurburgring en hem daar een rondje op het circuit laten rijden. Nurburgring is een racecircuit waar de grand prix van Duitsland (formule 1) wel eens wordt gereden. Ik heb net even op de site gekeken (nuerburgring en dan www ervoor en de erachter) en voor 30 euri kan je met je eigen auto zelf 20 minuten op dat circuit scheuren.




o, super! check dan wel even je eigen risico van die gehuurde auto… hihihihi

D. heb nog even bij mannetje geinformeert of hij nog wist hoe dta hete en het was van bleekemolens raceplanet.

maar er moet er ook een in duitsland zitten die is goedkoper volgens mijn moeder is blijkbaar ook niet zo heel ver van hier uit.

@mamma van sharondenise wrote:

Dtje in een bunnypakje…

dat zou mij wel erg aanspreken :stuck_out_tongue: :lol: :lol:



Roze strik erom heen en klaar.

Meer sexy kan je het naar mijn mening niet maken hoor :angel: :inlove:



en voor de vorm geef je die arme jongen een koffiezetapperaat.

Slechte vriendin hoor, dat ie niet eens koffie krijgt bij je :wink: :mrgreen:






Of je geeft het koffiezetapparaat terwijl je als bunny voor hem staat.



Zonder gekheid, ik vind het ook enorm moeilijk om leuke cadeaus te zoeken. Mijn man heeft op lijstje . nl zijn wensen gezet, maar absoluut sexy is dat niet. Zijn echt dingen waarvan ik het al niet leuk vind om het te kopen, maar uiteindelijk is hij daar wel het meest blij mee. Dus meerdere malen gehad iets orgineels te bedenken, iets wat niet op zijn lijstje staat, maar pakt dan minder goed uit dan ik gehoopt had.

Thanks all! :slight_smile:



Er zitten leuke ideetjes tussen, ik kan er denk ik wel wat mee!