verjaardag vieren, 2de kerstdag

Wie heeft er ideeën over hoe wij de verjaardag kunnen vieren van tl?

December wordt ze alweer 3 op 2de kerstdag…

1e jaar heeft iedereen 's avonds bij ons gegeten, vorig haar hier brunch voor allemaal (ongeveer 20 man).

Hoe Moët ik het nu deze keer weer doen?

Tips of ideeën???[/list]

Moet het elk jaar iets anders zijn?

Ik zou gewoon weer lekker brunchen/lunchen met z’n allen…

nee hoor opzich niet… maar ik dacht wellicht ergens heen te brunchen en dan met z’n 3en (of de rest moet het zelf gaan betalen…) of zoiets…

vrienden van ons hun zoon is ook op 2e kerstdag jarig en het is inmiddels gewoon traditie dat iedereen die dag gewoon aan komt waaien. Alles tussen 11 en 18 uur is daar normaal om binnen te komen lopen.

De 1 blijft een uurtje, de ander de halve dag en het is gewoon traditie voor hun families dat 2e kerstdag bij hun is.

Wij zijn 1 a 2 uur gasten, want gaan of lekker thuis met de kinderen of naar mijn ouders voor het eten, maar als we zouden willen blijven eten kan dat ook altijd.

Ik zou het geloof ik lekker thuis doen, knus bij de kerstboom verjaardag vieren.

Kan natuurlijk ook thuis doen, smiddags en dan met z’n 3en gewoon lekker gezellig eten.

Onze kleine meid is 1e kerstdag jarig, hier staat ook gewoon de deur open vanaf 10:00, tis kerst niets moet alles mag, eten zat…Familie blijft s avonds eten (de rest is dan toch alweer onderweg naar andere verplichtingen :wink: )

Dit jaar zullen we het iets anders vieren, aangezien ik weer in dezelfde periode ben uitgerekend…Misschien dat we het zelfs een maand eerder vieren :think: (voor Sinterklaas en voordat de baby er is)

misschien kun je het in de groep gooien bij de mensen die komen en dan vragen of ze willen blijven eten om kerst en haar verjaardag te vieren.

misschien is het dan een optie om met zn allen iets af te spreken om te maken kwa eten, de ene bv soep de andere salade, stokbroden, rollades etc

en dan thuis een lopendbuffet maken met alles op tafels neer te zetten en dan kan iedereen pakken wat ze willen onder tussen kunnen de kindjes ook lekker spelen en hebben jullie gelijk 2 dingen in 1 keer kerst en verjaardag.

wat grappig onze dochter wordt ook 3 deze 2de kerstdag!

het eerste jaar hebben we het een andere dag voor vrienden(20volwassenen en 14kids) gevierd en op haar verjaardag zelf voor familie(18 volwassenen en 10kids)

afgelopen jaar op haar verjaardag zelf voor iedereen vanaf 10u de laatste gingen om 21.oou weg. hele lange vermoeiende dag maar wel erg gezellig.

dit jaar moet ik helaas werken tot 16u dus de opas en omas komen eten, ook mijn opa en oma. voor familie doen we het woensdag van 10u tot 16u en vrienden komen gezellig eten vanaf 17u.

wil er toch altijd wat bijzonders van maken ondanks dat het al zo`n drukke maand is. als ze wat ouders is vieren we het de 31ste, gezellig met iedereen bij elkaar het nieuwe jaar inluiden!

succes met de voorbereidingen alvast!