Tja lastig hoor dingen uit leggen zonder er op aan gekeken te worden. maar ik snap je wel heb dat zelf ook vind verjaardag van volwassenen best logische dat daar niet altijd kinderen bij hoeven te zijn omdat het s’avonds geviert word. en als zij dan geen oppas willen regelen tja dat is niet jouw probleem misschien heel zwart wit.
Maar spreek uit 8 jaar ervaring van een schoonzus die dus al 8 jaar niet op mijn verjaardag komt omdat ik het s’avonds vier nou ja ook goed dan niet maar mijn broer komt dan wel.
(en oppas hebben ze echt wel dus dat is eigenlijk niet het probleem)
wij nemen onze zoon wel altijd mee en leggen hem dan daar opbed en halen hem uit bed als we weer gaan gaat tot nu toe heel goed.
Ik denk dat wij straks ook heel veel geluk hebben, we wonen met mijn schoonouders in mijn man’s ouderlijk huis, wij in het voorhuis, zij in het achterhuis. Dus als ik me er goed bij voel en de kleine doet het goed is het misschien alleen een kwestie van tussendeur open doen, babyfoon afgeven en even naar een verjaardag gaan. Dan kan de kleine in zijn eigen bedje blijven liggen, niks aan de hand.
jongens, sorry dames, weet je nog ron wilde lief zijn voor elkaar
Claud zegt dat ze liever geen kinderen over de vloer wil hebben maar ze mogen wel in bed he!!!
Ontopic:
Wij gaan altijd 's avonds naar volwassenen verjaardagen en wisselen het af, oppas, om beurten (de een gaat de ene helft van de avond en de ander de andere helft, ook al is het een half uur rijden), maar we proberen Niels zo veel als mogelijk gewoon mee te nemen. Bij ons in de vriendenkring doet iedereen dat eigenlijk op verjaardagen ligt de boven altijd vol met kids.
natas
Hoi,
Bij ons in de familie is het gewoon bijna vanzelfsprekend dat de kinderen mee komen, een beetje drinken krijgen en dan lekker boven gaan slapen. Nu is Nick heel makkelijk met slapen, we leggen hem erin en je hoort hem niet meer…als we naar huis gaan is hij klaar wakker en vrolijk, maar zodra we thuis zijn gaat hij direct weer naar bed en slaapt heerlijk verder.
Of het strakjes met 2 kinderen ook nog zo makkelijk gaat weet ik niet, maar ik hoop het wel. Ga het in ieder geval wel op dezelfde manier aanpakken en proberen.
Bij vrienden is het een ander verhaal, wij zijn de enige binnen onze vriendenkring met een kind. Dus als we daar een verjaardag hebben dan gaat Nick naar een van de opa en oma’s (we wonen allemaal in dezelfde stad) of als we een te druk weekend hebben gaat mijn man alleen en blijf ik thuis.