verjaardag 3 jaar?

Wie red me? Thijs (onze zoon) is 3 geworden en we vieren dit morgen over een week. Maar… wat geven we hem cadeau?



auto’s in overvloed, duplo ook best wel aardig wat (mag wel bij, maar wat?) toet toet beginset gehad van de sint, word wel mee gespeeld maar niet veel…



Wie heeft nou echt het cadeau? zoiezo max 50 euro.

Fiets? of heeft hij die al?



Hier hebben wij afgelopen week voor het eerst de verjaardag van onze zoon gevierd en hij werd ook 3 jaar. Kreeg zoveel cadeautjes dat wij zijn cadeau met sinterklaas gaan geven. Hij krijgt van ons dan de duplo trein.

hoi Kwakje, we kennen elkaar uit de oude maandgroep :wink:



Thijs is de jongste van 3 en tja… een fiets heeft hij dus al. Geen nieuwe van zichzelf, maar het oude 2e handsje van zijn broer (en zus) maar voor een 12 inch vind ik dat die prima voldoet. Ze doen er tenslotte maar 1,5-2 jaar mee.



Ik weet inderdaad dat er nog wel meer cadeau’s kunnen komen, maar doorschuiven naar de Sint is hier over het algemeen geen optie meer (helaas) omdat grote broer en zus dat zal opvallen.



We hebben al aardig wat duplo, maar ik neig toch naar een duplo voertuig, al word er niet heftig veel mee gespeeld… zo af en toe word die bak toch wel weer gepakt en word er door 2 jongens toch wel actief mee gespeeld en gebouwd…

Hoi,



Ik zag toevallig je berichtje en ik heb misschien wel wat ideetjes. Ik heb zelf een kinderwinkel en dit is onze top 5 kinderkadootjes voor jongens van die leeftijd;


  1. Kinetic sand (zand om binnen mee te spelen en het droogt niet uit) Dit is bij ons echt een hit!! Niet aan te slepen. Eventueel ook met kasteelvormen. Als je 5 kilo neemt kunnen er 4 tot 6 kindjes heel makkelijk samen spelen. Maar er zijn ook kleinere verpakkingen.
  2. Verkleed pak ridder, piraat of dino van bijvoorbeeld souza for kids of trullala
  3. Gereedschapsriem/kist van janod eventueel met een auto erbij die je in en uit elkaar kan sleutelen
  4. Houten piratenschip of kasteel met poppen. Bijvoorbeeld van Djeco of le toy van. Kan ook gebruikt worden voor playmobiel poppen
  5. Vloerpuzzel van Djeco. Misschien iets te klein kado qua budget, maar heel leuk en leerzaam



    Misschien heb je er iets aan! Succes met je zoektocht.

@Mlk1982, ja dat heb je als je ook al oudere broers/zussen heb. Dat hoor ik vaker ja. Snap ik. Dat kan je dus alleen nog doen als ze heel jong zijn.



Heeft hij al een werkbank? Dat is hier ook helemaal in trek, hij heeft afgelopen zaterdag ook zo’n gereedschapskistje gekregen met veel gereedschap. Samen met zijn grote vriend (zoontje van mijn vriendin, die het weekend bij ons logeerde) hebben ze heerlijk zitten spelen er mee.



@Kato, wat een leuke dingen die voorbij komen.

werkbank hebben we nog niet nee, da’s wel een idee. verkleedkleren vind ik ook wel leuk idee… ik ga eens rondneuzen in de winkels.