verjaardag 1e kind verzetten/vervroegen ivm geboorte?

spannend zeg!

Eerst idd nog even lekker ontspannen feestje vieren en dan op naar de kleine spruit.

Hoeveel dagen zit er straks tussen hun verjaardagen? (er even vanuit gaande dat je bevalt op de dag dat je ingeleid wordt)

Stan is van de 28ste… Er zit dus een kans in, dat brusje op dezelfde dag komt…

Maakt niet uit… Als het dan toch dicht op elkaar moet, dan mag het ook wel op dezelfde dag… :roll: :mrgreen:

:lol: Bij ons zit er 2 dagen tussen (en ook 2 jaar :lol: :wink: ) Iets wat, zoals Mutsie ook al opmerkte, opvallend veel voorkomt hier :lol: Ik heb het ook al heel vaak eerder gezien aan de banners van meiden hier, echt grappig :thumbup: Ik ben overigens met 38 weken met een geplande ks bevallen van Jonathan en wij hebben toen de zondag ervoor (Joon is woensdag geboren) Valentijn zijn 2e verjaardag klein gevierd. Wij wilden het idd ook wel gewoon vieren, maar ik zat al vanaf week 22 aan hormonen om de kleine binnen te houden en moest héél rustig aan doen, heb ook niks gedaan die dag :lol: :lol: Geniet lekker van je ventje zijn 1e verjaardag :-* En succes donderdag met de inleiding en hopelijk snel volgende bevalling van jullie 2e wondertje :inlove: :inlove: :inlove: