verhuizen zonder afscheid (update blz. 2)

Tjee, wat vervelend voor Anna Sofie. :hug: Het heeft een behoorlijke impact op haar, naar hoor.



Raar hoor, je kunt toch wel even de meiden elkaar gedag laten zeggen. 't Lijkt wel of de buren zich ook helemaal niet bezig houden met de vreindschappen van hun dochter. (kan nog lekker worden als ze ooit eens thuiskomt met een vriendje die niet naar hun smaak is…)

Arme Anna-Sofie. Echt geen stijl van die ouders. Slecht voorbeeld voor het buurmeisje ook. Ik ben het met Nicje eens, een kaart maken en die in de bus gooien. En daar mag best instaan dat je dochter erg teleurgesteld is dat ze geen afscheid kon nemen. :evil:

ach gut die arme meid :cry:







Dikke :hug: van hier

Gossie,



Ik vind het wel zielig voor Anna Sofie.

Maar het kan toch ook zijn dat de vriendschap bij het buurmeisje niet zo hoog zit? Hoeft niet perse bij de ouders te liggen.

Kinderen vergeten die dingen gewoon vaak, en als ouder sta je daar dan niet bij stil.

Misschien inderdaad kaart in de bus, of opsturen via de post, ze hebben vast doorstuurservice?

Wij hadden ook een soort situatie hier, met vriendje van Milou van kinderdagverblijf.

Heb ik gewoon uitgelegd dat dingen soms zo lopen.



Knuf voor Anna Sofie

Nu moet ik zeggen 2en half jaar terug zijn wij eingelijk ook een beedje snel verhuist en toen heeft Mathijs ook geen afscheid kunnen nemen van zijn vriendje we waren het helemaal vergeten.

Christel was 4 weken te vroeg geboren en we hebben toen nog 1 nacht in ons oude huis geslapen toen ik thuis kwam en toen naar het nieuwe huis gegaan omdat daar alle spullen al stonden.

Een half jaar later kwamen we ze weer tegen en de kids hebben toen heerlijk gespeeld en als nog afschijd genomen maar niet voor eeuwig want elke zomer zien ze elkaar :smiley:

sneu, en wat een gevolgen ook voor AS, het is denk ik ook die combi broertje geboren en die verhuizing…wat toch angst oproept…



sterkte voor haar en jullie… :-*

Ah wat sneu voor haar zeg.

Jeetje dat het z’on impact heeft op haar…inderdaad wat Heleen ook al zegt, de nieuwe thuissituatie (broertje erbij) en dan nu die verhuizing zonder afscheid… :?

En papa en mama moeten haar nu geruststellen, voor zover dat lukt. Moeilijk hoor, ook voor jullie :hug:

:shock:



Nu wonen er naast die buren die ineens weg gingen ook mensen met kinderen.



Die gaan weer naast onze verhuisde buren wonen, en Anna Sofie vroeg nog of die kindjes wél afscheid zouden nemen.



:wall: :wall: :wall:

Ook ineens weg.

Huis is gewoon leeg sinds vanmorgen :roll:



Hoe vertel ik dat straks aan Anna Sofie…



En wat helemaal dom was, een aantal weken terug stond midden in de nacht de politie voor de deur, om te vragen waar de buurman was.

Want er was iets ernstigs met zijn vader aan de hand…

Leuk he, geen adres achterlaten :evil:

:shock: :shock:

:evil: :evil: werkelijk onbegrijpelijk…

als het 1x gebeurt… kan nog… maar dan nog een 2e keer… je zou haast aan jezelf gaan twijfelen :think: (doe jij niet dat weet ik :wink: )



Hopelijk heeft Anna Sofie er deze keer niet zo veel last van.

Alvast een :hug: voor haar.



Groetjes,

Heleen

Meid, wat voor buurvrouw ben jij ?!?!?! :wink: :hug:



Nee, grapje, hoewel dit echt niet grappig IS… wat weer een actie! grrr

goed, het zullen wel weer de normen en waarden van deze tijd zijn. :silenced: ieder voor zich en … jij kunt hem vast goed aanvullen…



Sterkte met Anna Sofie straks… hoe moet je dit uitleggen aan een kind, ik vind het zo asociaal!

Ach wat zielig voor Anna Sofie :hug: :-* Zal inderdaad daarmee te maken hebben dat ze zo’n nare droom had,dat haar vriendinnetje ineens weg is, nu denkt ze natuurlijk dat jij ook ineens weg kan zijn !!



Geef haar een dikke :hug: en :-*

In wat voor rare buurt woon jij??? Ongelooflijk zeg. :silenced:



Ik vind het reuze zielig voor je dochter. :hug: Hoe ga je dit nu weer uitleggen??

Wat ik dan niet snap, als je van die 2e buren wist dat ze naast de eerste buren gaan wonen, waarom heb je hun voor ze vertrokken niet het adress gevraagd dan?



Verder natuurlijk erg sneu voor Anne Sophie

Wij hebben het dit jaar ook gehad. Er wonen helemaal geen kinderen van de leeftijd van onze oudste in de straat, op één meisje na. En daar speelde Dano wel eens mee. Ze zouden gaan verhuizen, maar zouden voor ze weg waren nog wel ff langskomen om afscheid te nemen. Nooit gekomen… ineens waren ze weg. Vond ik ook wel sneu voor Dano.



Maar eigenlijk was ik er niet zo rouwig om, dat kind zei altijd van die rare dingen tegen Dano, dat ze liever met andere kindjes speelde dan met hem en ze heeft wel eens gezegd dat ze hem haatte :sick:

Nou jaaa zeg…niet te geloven!!! :shock:

Denk je dat je alles hebt gehad… :wall: