Verhuizen of niet??

Ik moet het even kwijt…



WHAAAAAA



Ik heb mijn droomhuisje gevonden en dat ook nog eens in de straat waar ik graag zou willen wonen. :inlove: 1 Minuut van de school van Thom af en 5 minuten van het centrum in een mooie buurt. Slager, bakker, AH, mijn ouders, mijn werk zelfs, alles op loopafstand…



Richard en ik hebben het de laatste tijd al over verhuizen gehad omdat we hier ongeveer uit onze voegen barsten inmiddels, op zich geen klein huis, maar geen zolder en kelder en dat mis ik toch wel. We hebben gezegd dat we zouden wachten als Richard klaar is met zijn afstuderen (doet naast zijn baan een master opleiding), dit zou komende november zijn maar dit…pppfftttt…ik ben niet ongeduldig hoor



Dillemma dus bij mij in ieder geval, Richard is wat nuchterder :wink: , ik zou dat huisje zoooo graag willen hebben (eerst nog even van binnen zien uiteraard) maar moet dus EN Rich zover zien te krijgen EN het moet financieel nog maar eens lukken. Nu zal een hypotheek krijgen denk ik het probleem niet zijn, eerder zal een probleem zijn ons huis verkopen aangezien twee huizen verder een soortgelijk huis al een jaar ongeveer te koop staat.



We gaan het er straks over hebben als hij thuis is van zijn werk. :shifty: Duimen jullie mee…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



spannend! :-*

oh spannend zeg!!! :pray:

Duimen draaien voor jou!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Mijn duimen draaien! Wij willen ook graag verhuizen… :think:

oeeiii ik ken dat gevoel :smiley:

Ik had het met dit huis…

We waren net 2 keer verhuist in 1 jaar tijd en toen zag ik dit huisje.



Manlief wou er eerst niets van weten, maar heb even doorgezeurd :oops:

En nu wonen we er :wink:

Maar wij zaten niet met het gedoe van nog een huis verkopen.



Ik hoop dat je man omslaat :thumbup: :thumbup: ten eerste

Tnx meiden :-* Ik ben benieuwd wat Richard allemaal zegt straks…



Mutsie…vertellll…hoe heb je het aangepakt? :mrgreen:

@Claudje wrote:

Tnx meiden :-* Ik ben benieuwd wat Richard allemaal zegt straks…



Mutsie…vertellll…hoe heb je het aangepakt? :mrgreen:




constant de voordelen opgenoemd (hielp ook mee dat we een lawaaiige buurman hadden waar we toen doodmoe van werden, letterlijk en figuurlijk) en constant lopen zeggen hoe gelukkig ik zou zijn als ik daar zou wonen.

We wonen nu om de hoek van de winkels vandaan, grasveldje voor en garage. En juist over die garage door blijven praten. (Goh, dan kun je een werkbank er in maken en dan kun je al je gereedschap kwijt! Dat soort dingen :wink: )

Na een weekend had ik hem om en heb ik gebeld om te kunnen kijken.

Hihi… wat zijn we sneaky… :mrgreen:

En mannen, trappen er ZOOOOOO in ook he… :silenced: 8)

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

succes!



ene kant zou ik zeggen neem een kijkje wie weet valt het zo tegen maar aan de andere kant kan je nog verkochter zijn als nu…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Heel veel succes… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@faizaa wrote:

Hihi… wat zijn we sneaky… :mrgreen:

En mannen, trappen er ZOOOOOO in ook he… :silenced: 8)


ja haha iig de mijnes wel, lieve woordjes, zijn favo eten maken, beetje paaien dus hahaha :smiley:

Hihihihi :mrgreen: Is hier gelukkig niet nodig want…hij is zelf ook vrij enthousiast erover. :dance: Hij heeft de makelaar al gemaild vanmiddag op zijn werk met betrekking tot nadere gegevens enz.



En al een oude vriend van hem gebeld die zelf makelaar is over de financiele kant. Maar ik denk dat daar het probleem zit. Wij hebben een hogere hypotheek dan wat het huis waarschijnlijk gaat opbrengen :? dus dat blijft dan als schuld over en daar zijn we allebei niet zo happig op. Maargoed…er gaat gekeken worden wat de mogelijkheden zijn eventueel… 8)

ik duim mee, opdat het huisje van jullie mag worden !!! :pray: :pray:



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



liefs

Gerda

super zeg, hoop dat jullie het huisje krijgen (foto’s op funda oid??? :mrgreen: ) en dat jullie huidige huis snel kwijt zijn!

Wat spannend! Ik zal meeduimen!

Spannend.



We hebben ons huis ook verkocht met verlies, maar we krijgen er zoveel meer voor weer en dat vond ik belangrijker anders konden we hier nooit weg.



Groetjes Ellen

Spannend zeg. Wij willen ook graag weg hoe graag we het willen maar we moeten eerst nog een bord in de tuin doen. Eerst verkopen en dan zien we het wel. Dan zijn er ook huizen zat. Wij willen dus niet met twee hyphotheken zitten .Denk daar wel even over na. Ook al zit je in je droomhuis, maar als je het niet kan opbrengen is het ook niet leuk. Wij hebben een advisseur die raade het echt af om nu al een huis te gaan kopen. En ik zie het ook niet zitten omdat te doen ook al wil ik heel graag weg. Het huis kan wel een paar jaar te koop staan . De markt is slecht nu.



Bij ons in de straat staat ook een huis zo lang te koop. Het kan heel snel gaan maar ook erg lang duren je weet dat niet. Ook al heb je een mooi huis wat af is. Vrienden van ons dat huis staat al twee jaar te koop. Staat in een goede buurt . Mooi vrijstaand huis. Nieuwe keuken nieuwe badkamer etc. Maar geen kijkers nog gehad. Te duur is het niet. Want in die straat staan huizen met dezelfde prijzen. Maar gaan wel eerder weg. je weet het niet.



Een huis met verlies verkopen daar kan ik mee leven maar met een dubbele hyphotheek dus niet.



Ik wil je niet van je pret bederven hoor. :wink:

Je bederft mijn pret niet hoor :wink: dit zijn namelijk de punten waar ik ook mee zit en hoe verliefd ik ook ben op dat huis, ik moet wel even met mijn pootjes op de grond blijven staan helaas…