Verhuizen: in de buurt of.....in the middle (gaat niet door)

@wisje wrote:





De gezelligheid voor je kind kun je zelf maken. Als ze genoeg ruimte heeft voor wat beestjes, hartstikke leuk. Denk er ook graag kindjes komen spelen bij een kindje met zo’n ruime tuin!


Sja.. die ervaring hebben wij dus beslist niet. Ook de andere kinderen uit ons gebied die buiten woonden liepen tegen dezelfde zaken aan. En met elkaar spelen was ook bijna niet te doen als de één 8 km aan de ene kant van het dorp en de ander 6 km van de ándere kant woont. Das 14 km enkele reis fietsen.... De kinderen die wel allemaal in het dorp woonden trokken heel erg naar elkaar toe omdat zij eigenlijk altijd wel met elkaar konden spelen. Dus nee.. Ik denk dat het allemaal heel heerlijk klinkt, maar dat de praktijk best pittig kan zijn hoor...

@mama van anne wrote:

Hoi dames, bedankt voor jullie reacties.

Helaas is er vandaag even iets onverwachts tussen gekomen, ik bericht hierover nog wel een keer. Voor nu staat een huis even on hold :frowning:


:hug: :hug: :hug:

@mama van anne wrote:

Hoi dames, bedankt voor jullie reacties.

Helaas is er vandaag even iets onverwachts tussen gekomen, ik bericht hierover nog wel een keer. Voor nu staat een huis even on hold :frowning:


ook van mij :hug: :hug: :hug:

@mama van anne wrote:

@Suuus wrote:
Wij wonen een kilometer of 6 van Kelpen-Oler, Anne mag altijd hier komen spelen :slight_smile: !

Maar wij wonen dus ook redelijk in het buitengebied, maar dan in Belgie. De kinderen gaan gewoon lekker naar zwemmen, ballet, turnen en scouting. Ik breng en haal ze met de auto (turnen is trouwens erg leuk in Swartbroek, vlakbij Kelpen!)

Vriendjes en vriendinnetjes worden gebracht en gehaald. Dat is hier vrij normaal, want heel veel kinderen wonen in het buitengebied. Ook in Kelpen-Oler zal Anne niet de enige zijn. Ik vind het heeeeeeerlijk, alle ruimte om me heen. Ik kan echt genieten als Nina met stro in haar haar binnen komt, omdat ze bij de boer in de hooischuur heeft gespeeld. De kids zelf vinden de ruimte ook heerlijk.




Kan je in Swartbroek turnen???



Daar hadden we ook al huizen gezien die ons aanstonden, maar ook daar vinden (vonden) we zo weinig te doen…en zwemmen dan? Zijn er daar ook ergens zwemlessen te volgen??? O nu word ik in 1 keer heel enthousiast :? :lol:



Ooo en spelen, super, 6 km kan ik nog wel doen op mn elo bike :wink:




In de sporthal bij de molen in Swartbroek kun je turnen. Hartstikke leuk, bij juf Marjon, op dinsdag en donderdagmiddag. Volgens mij kun je ook judo-en en zo, in die sporthal. Zwemmen doen de meeste kindjes uit die omgeving in Weert (IJzeren man) maar de onze gaan in Maaseik naar zwemles.

@eisblume wrote:

@mama van anne wrote:
Hoi dames, bedankt voor jullie reacties.

Helaas is er vandaag even iets onverwachts tussen gekomen, ik bericht hierover nog wel een keer. Voor nu staat een huis even on hold :frowning:


ook van mij :hug: :hug: :hug:




Oei, deze zie ik nu pas. Sterkte! :hug:

Oh jee… :hug: :hug: :hug:

Dank jullie,



Mijn partner is juist op de dag van een bezichtiging van een huis, vrijdag dus, een brief onder ogen gekomen die hij niet had mogen zien. Het ging om een brief van zijn baas aan hoofd pz van het bedrijf, het was geen leuke brief. Met het vooruitzicht op een waarschijnlijk ontslag is het voor ons niet verstandig een ander huis te gaan kopen waar bij de maandlasten fors hoger komen te liggen. Nu moeten we afwachten hoe dit gaat aflopen alvorens we misschien verder kunnen.



We balen er gigantisch van, maar wij willen financieel op safe spelen. Wij betalen nu 200euro netto aan hypotheek, dat is niks en zelfs goed op te brengen vanuit ww, als we gaan naar een hyp van 600-700euro pm gaat dat niet zo geweldig. Voor veel mensen zal dat bedrag nog niet shockerend zijn, maar meer kan bruintje niet trekken hierzo.



We hopen dat er snel duidelijkheid komt hier…oke het is erg rot wat er gebeurd is en maandag heeft mn partner al een gesprek op het werk (kwam hij achter toen hij werkmail vanuit thuis opende :? ). Maar we hebben liever dat het nu (dus op tijd) gebeurt dan dat we al met iets in zee waren geweest.



Het huis hier in de buurt stond ons ook al aan :frowning:

oh wat lullig voor jullie om er op zon manier achter te moeten komen.



wens jullie veel sterkte tijdens het gesprek en hoop dat er gauw een oplossing voor jullie komt



:hug:

Wat lullig zeg,maar aan de andere kant misschien beter dat jullie het nu weten voordat je al een ander huis had gekocht.

SUcces met alles.

ten eerste, wat onwijs slordig en beneden alle peil dat hij het zo te weten moest komen, aan de andere kant, zoals je zelf zegt beter nu dan te laat, maar t is wel heel naar dat het nu zo loopt zeg…ik hoop dat er nog iets verandert in de zaak, lullig hoor! :hug:

Wat onprofessioneel! Natuurlijk kom je er liever nu achter dan wanneer je grotere financiële verplichtingen aangegaan bent, maar dan nog :thumbdown: Jullie hebben nu natuurlijk een heel naar gevoel. Sterkte :hug:

Bedankt :-*



Partner is nu ziek thuis, dit was een druppel…zeer waarschijnlijk een burnout die al 2 jaar eraan zat te komen, morgen weer naar de huisarts, nu gaan we samen :?

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

En héél héél veel sterkte!

heel veel sterkte… :hug: :hug: