Jippie… we hebben ons huis verkocht.
Maar… we moeten nu per 15 oktober gaan verhuizen want de 20e is de overdracht.
We gaan naar een tijdelijke woning, geheel gestoffeerd, dat dan weer wel. Maar het zal maar voor 3 a 5 maanden zijn.
Nu moet ik dus alles inpakken, maar bij alles moet ik bedenken… heb ik dit in huis A ook nodig, of kan het meteen naar locatie B als we eenmaal daarheen verhuizen.
Ondertussen moet ik dan ook inschatten hoe hard michel zal groeien, pak ik kleertjes in maat 80 in voor huis B, of moeten we ze ook maar meenemen naar ons tijdelijke huis A.
Alles wat we namelijk niet direct nodig hebben, maar pas in ons echte nieuw woning welke ergens tussen januari en maart word opgeleverd, word opgeslagen wegens ruimtegebrek.
Ondertussen heb ik dus nog pakweg 4 weken de tijd, met 3 kinderen om me heen die steeds van alles zien en dit er net zo hard weer uit halen en dan roepen “maar dat hep ik zoo nodug” :lol:
De dozen zijn oud en al zo vaak gebruikt dat er 2 al in elkaar gestort zijn nadat ik ze had volgestopt, dus ook daar zijn we nu aan het schiften geslagen… deze doos wel, deze niet en op mijn to- do lijstje staan ook nog een aantal verhuistechnische administratie handelingen.
Zo moet ik binnen 4 dagen ook nog even naar de notaris om de volmacht te tekenen die hij nodig heeft voor de overdracht.
En er staan nogal wat bedrijven op mijn lijstje die een adreswijziging moeten krijgen. Maar ja, het adres is tijdelijk, dus dan worden mijn schoonouders postadres.
nouja, volgen jullie me nog?
Anyway… ik word geeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk
(ben nog ziek ook :? )
Ik voel met je mee :hug:,
vond het met één peuter al een lastig gebeuren
laat staan met 3 koters…
Maarrrr…als al je spulletjes eenmaal uitgepakt zijn en in je frisse nieuwe huis staan wordt het vast en zeker genieten!
Aaahh lieve Cell, ik kan je niet meer dan een virtuele :hug: :hug: geven! Ik zou niet graag in je schoenen willen staan, wel als jullie nieuwe definitieve huis helemaal ingericht is!
Sterkte meid en probeer hulp in te schakelen!
Desnoods weer je kids even uit logeren zodat jij rustig je dozen kan indelen en inpakken.
Liefs,
Moon
O, vreselijk, en dan nog ziek ook, een hele dikke :hug:
En idd, misschien de kids een dagje uitbesteden zodat je echt even op kan schieten?
Sterkte ermee!
meissie… ik leef met je mee… en ik doe het je echt niet na… (ik vond verhuizen met een pagatter, in mijn eentje al zwaar, laat staan dat jij het met 3 moet…)
Oh Cell, ik krijg al de zenuwen ervan laat staan jij.
Verhuizen vindt ik echt het ergste wat er is, tel erbij op dat ik de grootste chaoot bent die er is nou dan weet je de uitkomst al.
Kan je de kindjes niet een weekend uit logeren doen, zodat jij en Ruud een weekend je handen vrij hebben om aan de slag te gaan.
En met de kleertjes zou ik gewoon meenemen, 1 doos meer of minder maakt ook niet meer uit.
En vergeet je kerstspullen niet mee te nemen naar je tijdelijke woning
En gefeli met je verkochte huis meid!!
Hij stond al een tijdje toch?
:-*
met die kleertjes gok ik er maar op dat ik ze idd nodig zal hebben, dus die neem ik mee.
en ik vind verhuizen dus ook vreselijk en nu gaan we weeeeer 2 x verkassen.
Hebben we vorig jaar ook gedaan he… toen eerst 8 maanden in een recreatiewoning en toen in Juni hierheen.
Nu weer 3 a 5 maanden in een tijdelijke huurwoning en dan eindelijk in ons nieuwe stulpje.
t is gewoon een beetje veel allemaal.
3 weken voor de geboorte van Michel hebben we het huis verkocht, het stond 5 maanden te koop. Valt wel mee dus, zeker voor deze prijsklasse (bijna 4 ton)
Toen ben ik bevallen, kregen we in de kraamweek te horen dat mijn schoonzus haar kindje niet goed was. Schoonzus is 4 september bevallen van Tim :**: Hem hebben we 9 september begraven en al met al is dat misschien even meer dan een mens kan handelen.
Ben ontzettend gestressed, heb enorm last van hyperventilatie en nu dus ook nog griep.
Huisarts zegt al… weerstand is laag door bevalling, krijgt geen kans bij te komen door spanningen en stress en ja… :roll:
Ik heb het gewoon even gehad, zou het liefst de deur achter me dichttrekken en even een maand helemaal niks.
Maar ja, nu moeten we dus ook nog verhuizen.
mag ik even gek worden? :shifty: :oops: :silenced:
Ik wil je even :hug: …!
Dat mag…
:hug: meid, en beterschap!!
Oh dat mag hoor, dikke :hug:
Het zit je allemaal niet mee.
Tuurlijk mag dat! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Maar je bent hartstikke sterk en ook dit komt weer gewoon op zijn pootjes terecht hoor!
Ik ken het en dacht nooit meer te verhuizen … maar zie, twee jaar later gaan wij ook weer verkassen. Gelukkig dit keer binnen Nederland, dat scheelt al weer een hoop geregel.
Ik kan je alleen maar sterkte wensen, gek word je toch wel … haha… maar het komt goed :thumbup:.
Kun je dingen zoals kleren niet tijdelijk bij ouders of zo op slaan. Dat hebben wij toen ook gedaan, dan kun je er toch nog bij. Overal stond wat. Je kunt ook de container laten openmaken, maar dat kost best wat geld. En zul je zien dat het de onderste doos achterin is die je nodig hebt.
En nog een tip. Gestoffeerd of niet, neem lekker je eigen matrassen mee. Die dingen liggen vaak voor geen meter.
Ennuh … verhuisdozen per 5 stuks zijn volgens mij in de aanbieding bij de Gamma
Mutti, ik kan al mijn eigen meubels neerzetten, gestoffeerd houd alleen in dat de muren, vloeren en ramen bekleed zijn.
Dus ons waterbed gaat gewoon mee en aangezien we deze nu al 1 x zelf hebben verhuisd, weten we nu dat dit eigelijk appeltje eitje werk is.
Ga niet 3 tot 5 maanden bivakkeren op een slecht bed.
Dozen heb ik inmiddels ook bij geritseld, ons mam had nog 15 nieuwe dozen staan… heeft ze alleen gebruikt toen haar keuken werd vervangen…
Ook mams even gebruikt als klaagbaak… ze bood direct aan om van de week even een gaatje te maken om mij te helpen.
Dus hopelijk gaat het goed komen :shifty:
Maar als ik over een jaar weer begin te leuteren over verhuizen en een nieuw huis, help me dan even herinneren aan dit topic he
:mrgreen:
Verhuizen is jezelf continu de worst voorhouden waarom je het nou ook al weer zo graag wilde…
Meer dan een knuffel kan ik je niet geven…
Grappig trouwens dat je “ons mam” zegt…jij had je roots toch niet in Brabant…of wel??
Het gaat jullie ook lukken, maar nu mag je best wel ff klagen het is niet niks wat je in korte tijd heb meegemaakt. Geluk en verdriet liggen dan wel heel dicht naast elkaar ineens.
Sterkte met alles wat nog op je pad komt.
pfffft shciet al half in de stress als ik dit lees.
heel veel sterkte meis, hopelijk werken de kids een beetje mee.
:-*
@Cell wrote:
Maar als ik over een jaar weer begin te leuteren over verhuizen en een nieuw huis, help me dan even herinneren aan dit topic he![]()
![]()
Weet wel aan wie je het vraagt :mrgreen: (ben zelf met verhuizing nummer 16 bezig :shifty:).
Miekske, nope geen roots in Brabant :lol: Maar wel veel in brabant rondhangen en ik heb er ook 4 jaar gewoond in mijn jeugd.
Dus dan pik je sommige dingen op he…
Mijn taal is een allegaartje van allerlei contreien… Na 3 weken kamperen in limburg sprak ik ook met een zachte g hoor :lol:
Mutti 16e verhuizing??? :shifty: :shock: :o :silenced:
Heden… nee ik ben vanaf mijn geboorte eh…14 keer verhuisd… en met Ruud samen word dit nu de 3e en 4e verhuizing :mrgreen: Valt mee toch?
ik heb niks gelezen maar heb wel een postoplossing (weet niet of ie al voorbijgekomen is :mrgreen: ).
Je gaat eigenlijk van A naar B naar C verhuizen he. Met maar 5 maanden op B. In dat geval raad ik je aan om een
- Tijdelijke Doorzendservice van A naar B (of A naar je ouders) aan te vragen
- Als de verhuisdatum definitief is naar C dan een Verhuisservice van A naar C.
De ervaring leert dat veel bedrijven moeite hebben met 2 adreswijzigingen in korte tijd.
Succes met verhuizen :-*