Verhouding jongens-meisjes bij de bevallen 9 maanden mama's

Ik ben wel benieuwd wat de verhouding jongens-meisjes is bij de inmiddels bevallen 9 maanden mama’s. Zijn er bepaalde maanden typische jongens- of meisjesmaanden of is het bij de meeste precies goed verdeeld.



Bij de juli 2005 mama’s is de verhouding (als ik goed geteld heb):

11 meisjes

10 jongens



dus goed in verhouding.



Als je dit leest en je schrijft en/of leest mee in een andere maand, zou je even willen tellen en dan nog een keer terug willen komen en het mij vertellen?

Pfoehee, ik weet alleen nog dat in het topic waarin ik destijds schreef, er nagenoeg alleen maar jongens geboren zijn… Maar twee meisjes, en tien jongens…

@SeeSeeEm wrote:

Bij de juli 2005 mama’s is de verhouding (als ik goed geteld heb):

11 meisjes

10 jongens


hihi... ik was 28 juni uitgerekend en dus een "juni- moeder"... maar ben 5 juli bevallen.... zou dat dat die elfde jongen bij juli-moeders zijn????

preggie

Voor de statistieken tel ik je gewoon mee… :mrgreen:



En wat het toeval ook wil, en nog een reden dus om je mee te tellen, alle jongens uit die periode zijn allemaal very handsome geworden… :inlove:

Bij de 25 juni mama’s zijn er volgens mij 7 meiden geboren… waarvan de meesten trouwens eind mei of begin juli… :think: !

ik zit niet mee in de topic “juli mama’s” maar ik ben dus ook in juli bevallen van een zoontje…



in onze vriendenkring worden er trouwens alleen maar jongetjes geboren blijkbaar, als dat zo doorgaat zullen ze ofwel de polygamie moeten invoeren ofwel homo worden! :lol:

Van de nov 2004 kindjes was het 6 jongens tegen 1 meid geloof ik dus niet echt in verhouding.

Ook Britt is in november 2004 (had eigenlijk een december kindje moeten zijn) geboren. Maar ik heb deze site pas veel later gevonden, dus ook nooit kunnen posten in november mama’s.



Dus november 6 jongens - 2 meiden.



Annmarie

Annemarie je bent nog altijd meer dan welkom om gezellig bij de nov mama’s mee te kletsen hoor.

Je moet wel opschieten want eind van de maand verdwijnen we in de dreumeshoek :wink: :mrgreen:

Ja hoor je bent van harte welkom hoor. We willen er wel een meid bij. :mrgreen:

Bij de oktobermama’s 2005 zijn er 17 jongens en 10 meisjes geboren.

1 jongen in augustus

5 jongens in september

10 jongens in oktober

10 meisjes in oktober

1 jongen in november



Dus als je kijkt naar de baby’s die precies in oktober zijn geboren, dan is het precies 50/50.



liefs Stephanie

Jongens lijken dus vaak in de meerderheid.

Weet iemand hoe dat op landelijk niveau is?

om het lekker wat ingewikkelder te maken



ik schrijf bij de augustus mama’s omdat ik begin aug was uitgerekent



daarna werd dat bijgesteld naar eind juli… dus schrijf nu ook bij juli mama’s



en uiteindelijk ben ik in juni al bevallen :inlove: :mrgreen:



dus waar hoor ik dan? :stuck_out_tongue:



en ben bevallen van een meid :wink:



gr

miranda

Hoi,



Zoals Niek al aangaf is het bij ons een echte jongensmaand geweest.

Er waren 2 meiden, maar die posten helaas niet meer. (Dus Annemarie, Kom maar gezellig bij ons babbelen, hebben we er weer een meid bij) Ook van mijn pufclub waren er meer jongens. 8 jongens tegenover 3 meiden.

Maar november 2005 gaat al heel anders zag ik. De stand is nu 7-7 :mrgreen:.



Groetjes

Arrianne

Ik heb niet meegeschreven bij de nov 2005 mama’s (was 13-11 uitgerekend) en ben op de laatste dag van oktober bevallen van een zoon.



Bij mij op het werk waren dit jaar (tussen juni en november) 6 collega’s in verwachting: 4 vrouwen, 1 man en 1 vrouw kreeg adoptiekindje. En het werden allemaal jongens!!!. Het laatste meisje dat bij een collega van onze afdeling geboren is, is inmiddels 2,5 jaar. Nog 1 collega verwacht april volgend jaar een kindje. We zijn erg benieuwd of dat nu weer eens een meisje gaat worden. :roll:

ik weet wel dat de kans op een knul 5 % hoger ligt



dus 45% kans op een meid en 55 % op een knul

Bij de septembermama’s 2005 is de stand gelijk.



15 jongens en 15 meiden.



(grappig eigenlijk zeg haha)



gr. patricia

Ik schrijf bij de Mei 2005 mama’s.



Ik heb net even geteld en bij ons komen we uit op 14 jongens en 20 meisjes.

(we schrijven niet meer allemaal maar dit is wel waar we mee begonnen)