Verhoogd risico op down en echodense darmpjes

Sorry heb je geen succes kunnen wensen maar ik ga ook meeduimen voor een goeie uitslag! :pray:

:pray: dag 1 van de wachtdagen is alweer bijna voorbij! :pray:

hoe is het nu met je :pray:

Heel erg zenuwachtig!! Morgen of over morgen zal ik gebeld worden. Zit me nu al te bedenken mocht de uitslag niet goed zijn Dat ik het miss Moët of zal gaan afbreken. Dat is het enige wat door mn Hoofd spookt. Miss een verkeerde gedachte Maar ik krijg t er niet uit :cry:

@jody wrote:

Heel erg zenuwachtig!! Morgen of over morgen zal ik gebeld worden. Zit me nu al te bedenken mocht de uitslag niet goed zijn Dat ik het miss Moët of zal gaan afbreken. Dat is het enige wat door mn Hoofd spookt. Miss een verkeerde gedachte Maar ik krijg t er niet uit :cry:

Het wachten is gewoon verschrikkelijk. En het doemdenken deed ik ook altijd. Zal heel hard duimen :pray:

:hug: :hug:

Sterkte ik duim voor een goede uitslag!

Nog niks gehoord? :hug: :pray:

Hai

Nou ik ben net gebeld en de uitslagen van de taaislijm ziekte en de chromosomen 13, 18 en 21 waren goed. Jeetje hoe opgelucht kan iemand zijn. Ik had niet meer gehoopt op een goede uitslag maar het integendeel is bewezen. Zo,n week als afgelopen week wil ik never nooit meer meemaken!!!

Ik ben zo blij!! Dus het kan toch…

wat super :dance: :dance: :dance: gefeliciteeerd meis :-*

Yeah!!! :dance: :dance: :dance:

Nu gaan genieten hoor :thumbup:

:dance: :thumbup:

Thx meiden! :-*

:thumbup: :-*