verhoging? mee naar buiten?

Hij heeft sinds vanmiddag iets verhoging 37.8, denk van zn tandjes hij is enorm aan het kwijlen en kauwen overal op, is het verstandig om dan binnen te blijven , of mogen ze wel even mee naar buiten, in de kinderwagen? hij is 3 maand oud.

Ik heb eens ergens gelezen dat je kindjes best mee naar buiten

mag nemen als ze wat verhoging/koorts hebben.

Anders leg je het toch even voor aan de assistente van

de huisarts bijvoorbeeld? Kun je vast gerust even bellen, die willen

je best een goede raad geven. (hier wel althans)

Hoi,

Tycho had laatst na zijn prikjes ook wat verhoging en iets hangerig, hij had 38,3. We zijn gewoon even met hem daan wandelen. Hij knapte daar ook lekker van op.

Dus gewoon lekker mee naar buiten nemen.

Liefs, Chantal

Volgens de dokter hier mag een kindje met hoge koorts zelfs op de fiets als het vriest buiten (Rhodé was doodziek, en ik moest maar gewoon op de fiets langs komen…kan best :? )

Maar ikzelf vind dat als je kindje koorts heeft, dat je lekker binnen moet blijven. Als jijzelf koorts heb heb je toch ook geen zin om op pad te gaan?

Een klein beetje verhoging zoals jouw zoontje heeft vind ik nog wel te doen, maar heel eerlijk…ik zou binnen blijven :wink:

@rhode wrote:

Volgens de dokter hier mag een kindje met hoge koorts zelfs op de fiets als het vriest buiten (Rhodé was doodziek, en ik moest maar gewoon op de fiets langs komen…kan best :? )

Maar ikzelf vind dat als je kindje koorts heeft, dat je lekker binnen moet blijven. Als jijzelf koorts heb heb je toch ook geen zin om op pad te gaan?

Een klein beetje verhoging zoals jouw zoontje heeft vind ik nog wel te doen, maar heel eerlijk…ik zou binne blijven :wink:

denk er hetzelfde over…