Verhip, nou gebeurde het ons toch wéér..!

Wéér had Isabel een ROZE broek aan, met een pullover met lichtgroen EN WEER ROZE en naast ons haar (oke, blauwe…) kinderwagen met ROZE wagenzak… komt er wéér iemand naar ons toe die vindt dat Isabel wel een heel leuk… KERELTJE is… :?: :?: :think: :roll: :?:

tja ik ken het,komt hier ook nog weleens voor dat ze zeggen goh wat een leuk kereltje!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

En dan is ze ook gekleed in roze en paars,tja…

ik heb ook weleens van die blunders gehad hoor :oops:

dat ik zei … oh wat een mooi kereltje :oops:

had ze ook roze aan :oops:

Ik denk dat het pas zichtbaar wordt als het kindje haar heeft … dus bij blonde kindjes is het later pas zichtbaar :wink:

@victoria wrote:

ik heb ook weleens van die blunders gehad hoor :oops:

dat ik zei … oh wat een mooi kereltje :oops:

had ze ook roze aan :oops:


Ooooooooooooh dus jij bent er óók zo een...!!! :naughty: :snooty: :mrgreen: :wink:

@pino wrote:



Ooooooooooooh dus jij bent er óók zo een…!!! :naughty: :snooty: :mrgreen: :wink:




ja erg he :oops:

Maar toen was ik totaal niet met kinderen bezig … dus dan let je op andere dingen eigenlijk … erg he :wink:

Ik vind Isabel een prachtige MEID!!! En ook een echt meid, snap niet hoe ze d’r bij komen… :wall:

:snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

Misschien moet je bij de Kruidvat eens een paar van die super goedkope leesbrilletjes kopen… als ze dan weer zo’n domme opmerking maken bied jij die persoon een brilletje aan; “wilt u misschien nog eens kijken?”

:shock: En je meiske is nog wel een echte meid ! Echt een meidenkoppie !



Ik beleef het ook regelmatig en ik zeg nu gewoon : Kijk es goed !

Werkt het beste en je krijgt leuke reacties en rode hoofden :oops: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:

@Marite wrote:

Misschien moet je bij de Kruidvat eens een paar van die super goedkope leesbrilletjes kopen… als ze dan weer zo’n domme opmerking maken bied jij die persoon een brilletje aan; “wilt u misschien nog eens kijken?”




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Leuke tip van die brillen :lol: … ik belde laatst naar het KDV om te vragen hoe het met Saba ging (zoals ik iedere week doe) en toen was het antwoord: “HIJ doet het prima, HIJ heeft goed gegeten en HIJ is weer heel vriendelijk”. Waarop mijn antwoord was: héél fijn, maar het is een ZIJ :twisted: :roll: :naughty: !!! Tja, 1.000x excuses van de leidster… zij zorgde zelf niet voor Saba maar de andere leidster doet dat, maar ja… ook Saba is regelmatig (bijna altijd) echt als een meisje gekleed hoor :naughty: . Dus zelfs mensen die er verstand van zouden moeten hebben hebben het niet altijd door!