verhalfjaardag

Gisteren had ik ineens het idee om een feestje te geven als Noa een half jaar wordt. Haar verhalfjaardag!! Gewoon voor de opa’s en oma’s. Met Halve soesjes enzo. :mrgreen: :mrgreen: Ik vond het een grappig idee. Moet toch een reden hebben voor een feestje zeg ik altijd maar :wink:

Grappig idee!!!

Stuur ze een halve uitnodiging!!!

is ook heel erg leuk,ik deed dat op het kinderdagverblijf,en de leidsters hadden eerst echt z oiets van ja hallo zo kan je ieder half jaar wel feest vieren en toen zei ik bijdehand als ik ben,ja maar dat doen we ook…





ieder half jaar is er wel een hoor :lol: :lol:



veel plezier ermee…

Jaaaaaaaaaaaa leuk idee…en leuke tip :thumbup: :wink: Het is immers altijd leuk om iets te vieren te hebben toch :wink:

PAs maar op straks krijg je ook halve cadeautjes… ( je hebt lolbroeken:-))

hahahaha

sharel had wel een halve muts gekregen hahaha je moet er wel de humor van in zien…

Geweldig idee :thumbup: :dance: :dance:

Heel leuk idee!! :thumbup:

:mrgreen:

wat dacht je van halve ballonnen 8)

:lol: :lol: :lol:

Grappig idee…

Plezier met voorbereiden of doe je dat dan ook half? :wink: :lol: :-*

:mrgreen: half feestmutje

Half bakkie koffie! :thumbup:

Moeten we eigenlijk ook een slinger hebben met halve vlaggetjes!

En ik stuur naar de oma’s een halve uitnodiging en naar de opa’s ook.

Het begint om half 3 en het duurt een half uur.



Nog meer halve ideeen? Ze zijn welkom hoor

Moet trouwens eerst in de agenda kijken of we die dag wel kunnen.

Woehahaha !! :mrgreen: :lol: half uurtje moet kunnen toch ? :wink: :thumbup:

Erg leuk idee. Wij hebben er wel even bij stuil gestaan, maar als ik mensen hiervoor had uitgenodigd als feestje waren ze denk ik niet gekomen. Fiona was namelijk op 1 april een half jaar. Mensen hadden vast en zeker gerdacht dat het een 1 april grap was.



Nog een half ideetje marmer cake. Je weet wel half vanille half chocolade cake.

phhhffffffffffffff ben ik dus niet de enige gek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



toen Dave een half jaar werd had ik ook mensen uitgenodigd…voor zijn eerste half jaarsfeestje :inlove:

er kwamen alleen maar onze beste vrienden die wel inzagen dat het best een mijlpaal is…

lekker taart gegeten…





VEEL PLEZIER EN GEFELICITEERD MET JULLIE EERSTE HALF JAAR! :-*

Een vriend van ons viert altijd zijn halve verjaardag. Hij is in de zomervakantie jarig, dus viert hij het in de winter op zijn halve verjaardag :smiley:

Super idee, doen hoor!! Dat Danté vorige week een half jaar werd, heb ik lekker een (halve haha) taart gehaald en hem 2 cadeautjes gegeven (in dit geval lepeltjes en een bordje want we begonnen vanaf toen ook met bijvoeden!) Was hartstikke leuk die dag, en zo ook heel speciaal!! :inlove:

Ik vind het idee echt steeds leuker!! En ik VOND het al leuk!! :mrgreen: