Vergrote neusamandel, tong uit mond

Ryan heeft altijd zijn tong uit zijn mond. Dit heeft hij al sinds zijn geboorte.

De KA dacht dat hij gewoon een vergrote neusamandel heeft, waardoor hij dus moeilijk door zijn neus kan ademen en zijn mond altijd open staat. Opzich kan dat wel kloppen, want hij snurkt ook enorm :mrgreen:

Hij kan er overheen groeien en zolang hij geen klachten heeft steeds (oorontsteking, altijd verkouden enzo) doen ze er niks aan. Die klachten heeft hij gelukkig niet.

Maar die tong :think: Weet iemand of dat in verband kan staan met de vergrote amandel? Nu is hij wel een tijd beademd geweest, maar of dat daar nu aan ligt…

Het is dus voor hem wel lastig met eten. Die lap hangt er altijd uit, waardoor het lastig kauwen is. Hij kwijlt en knoeit dan ook enorm veel.

Aankomende dinsdag moeten weer weer naar de KA, dus ik zal het daar nog wel aankaarten, maar ondertussen ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die dit herkennen.

Ryan aan de linkerkant, voor de kijkers rechts :wink:

Blijkbaar heb ik een heel bijzonder jongetje :lol:

Een echte spetter :inlove:

Zéker een spetter!!

Pieter heeft dit toevallig vooral op de leeftijd van jouw kindjes gedaan,

kreeg accuut bij het cb een boekje mee “open mond niet zo gezond”

Ik zeg nou dat hoeft niet, ik kijk het wel aan waarop mevrouw héél beslist op het boekje klopte en zei “neem het tóch maar even mee!!!” :eh: :roll: :lol:

Ik weet het niet meer vanaf het begin zo was, maar dit heeft hij denk ik pas sinds een weekje of 3 -4 niet meer zo erg. Het viel me ineens op dat hij zijn mond dicht had, dus voordien zal hij wel gewoon chronisch opengehangen hebben met een hoogtepunt rond de 8 maanden, duss volgens mij is jouw prins wél heel speciaal , maar heeft ie niet per definitie wat geks :inlove:

hahaha! bedankt voor de antwoorden :lol:

Ik wacht wel af wat de kinderarts zegt dinsdag. We gaan niet met ze naar het CB namelijk :angel: