Heb mijn nieuwe zorgpolis binnen gekregen (unive) en daar worden drie IVF pogingen vergoed! Blijf dus maar lekker gewoon zitten bij Unive, heb het nog niet nodig, maar misschien dat we 14 december in het zh horen dat we na 3 misschien 4 IUI pogingen dit jaar overstappen op IVF.
Maar ik hou dit topic ff goed in de gaten!
En ja die reclame is echt misleidend! Schandalig!
Zijn er geen pakketten meer van Univé die een 4e poging vergoeden? Eerst kon je er daar zelfs nog 5 krijgen, later maar 4 tot 4000 euro.
Voor zover ik nu kan zien zitten er 3 in het basispakket van Unive, kan niet vinden dat er meerdere worden vergoed bij een hoger pakket.
nee klopt, net even gekeken en het staat er niet meer in. Jammer…
las ergens dat alleen de zorgverzekering van de krijgsmacht nog 5 ivf pogingen vergoed
dat is een onderdeel van unive
maar als je niet daar werkt dan heb je er ook geen recht op
unive doet helaas ook maar 3 pogingen
poeizie ONVZ doet ze ook hoor. Staat er enkel niet letterlijk zo in. Staat simpel bij “volledig” met een beperking op de hoeveelheid hormonen (tot 4500 euro ong) wat gelijk staat aan 3 pogingen per jaar. Meer is fysiek ook niet verstandig
Het grootste obstakel waar je tegenaan loopt is dat wanneer je al in de medische fertiliteitsmolen zit je bij maar weinig maatschappijen geaccepteerd zult worden voor die hoge aanvullende verzekeringen. :silenced: Dus ja grappig dat ze het aanbieden maar vraag er niet naar als je al in de molen zit! Dan ben je een ‘te groot risico’ :wall:
He dames, ik lees dit topic nu en ik zie dat iedereen het over 4000 euro heeft voor een poging.
Bij ons in de kliniek vragen ze 2500 voor een volledige IVF/ICSI-poging en 1600 euro zonder de hormonen. Als je een beetje hormonen hebt opgespaard, kun je jezelf een hoop geld besparen.
Het is Kliniek Geertgen in Elsendorp. Misschien goed om te onthouden?
ohw balen, dacht dat dit een nieuw topic was met nieuwe ontwikkelingen…helaas. Al is het voor ons wel duidelijk dat onze grens licht bij 3 pogingen…ik ben er helemaal klaar mee! Heb mijn grens al verlegd bij de 1e poging…