vergeten

Ik hoopte dat het op korte termijn zou gebeuren. Maar nu het zo ver is is het toch ook wel weer raar. Mijn dochtertje is vandaag de bortvoeding helemaal vergeten. Vannacht is ze nog komen drinken, dat doet ze nog wel maar. Dan blijft ze bij ons slapen en wil ze 's ochtends weer drinken. Maar vanochtend sprong ze vrolijk uit bed en ging bij haar broertje op bed spelen. En vanavond bracht ik haar naar bed en heeft ze niet om de borstvoeding gevraagd. Ze ligt nu lekker te slapen.

DIkke :hug: voor je meid,wat zal dit raar voor je wezen :-*

:-* :-* :-*

Ach jee, wat een dubbel gevoel zal dat zijn voor je. Maar wat enorm mooi dat ze op zo’n natuurlijke manier aangeeft wat ze wel (of niet) nodig heeft op het moment. Geeft je dat geen trots gevoel? Dat ze zelf zo wijs en puur is dat ze steeds meer op haar eigen beentjes kan gaan staan en daar zo blijkbaar zo enthousiast in opgaat… :hug: .

Dat is gek…vergeten…dat zal jij nooit vergeten die mooie tijd… :hug:

wat raar zal dat zijn! :hug: :-*

Vandaag heeft ze toch weer gewoon gedronken. Vanmorgen was ik wel blij want ik had toch al behoorlijke stuwing. Vanavond heb ik geprobeerd of ik ze weer zo naar bed kon brengen. Maar op weg naar boven had ze zoiets van ‘mama ik moet toch nog drinken’.