Verdrietig

Heej meiden,

?Ik had vandaag erg ruzie met mijn vriend.

Als hij boos is loopt hij altijd weg.

Ik kan daar niet tegen ik raak dan in paniek.

Dus toen die weg wou lopen ging ik voor de deur staan…

Hij werd bozer en ik werd ook bozer…

over en weer schreewen tegen elkaar.

En toen barste ik uit in tranen.

Vond het zo erg dat we ruzie maakte…

Heb echt een hele poos moeten janken.

Gelukkig is alles nu wel weer goed

Maar ik maak me zorgen om de kleine…

Ik heb best hard geschreeuwd en gehuilt.

Kan dat kwaad?

Zijn er meer die hetzelfde hebben meegemaakt?

Groetjes

Oh meid van 1 ruzietje hoef je niet meteen in de stress te schieten hoor.

Sterker nog de komende maanden zal je nog wel vaker van dit soort situaties krijgen.

Je zit onder de hormonen en die zorgen ervoor dat je net even wat heftiger reageert dan dat je normaal zou doen.

Dit doet niets voor je kindje, die zit lekker bij je en heeft daar geen last van.

Ander verhaal is als je constant in spanning en stress zit, dat is niet goed voor jou en de baby.

Maar uit je verhaal haal ik gewoon een ruzie, en het is al weer goedgemaakt dus geen zorgen maken meer hoor.

:-*

ik herken het wel , ook van dat weglopen dat doet de mijne ook :evil: .

in alle 3 mijn zwangerschappen (nu dus ook weer) maakte wij veel ruzie en had ik vaak huilbuien.Die rothormonen ook.

Vaak had ik na zon ruzie buikpijn en maakte me dan ook altijd zorgen.

Gelukkig kan je beebje heel wat hebben , en is het heel normaal dat je extra emotioneel bent of eerder uit je slof schiet.

Hoi

Vervelend voor je! En als je zwanger bent hakt het er nog even harder in ook (lang leve de hormonsters…)

Maar van schreeuwen en huilen word je kindje niet slechter hoor, die zal daar niks aan over houden.

Wel kan hij/zij wat rustiger of juist wat drukker worden van jouw stress/adrenaline. Maar da’s alles.

Hou er wel rekening mee dat je niet teveel harde buiken krijgt.

ik maakte me tijdens de zwangerschap van dana daar ook zorgen om. Ik heb een bepaalde periode zo enorm veel moeten huilen door stress op het werk, ik heb toen ook vaak geroepen, wat moet dat van beeb worden, die kent dadelijk alleen maar een jankende moeder en denkt dat dat normaal is.

Nou niets is minder waar, dana is de meeste geweldige lieve en VROLIJKE baby van de wereld, van al dat gehuil heeft ze niets mee gekregen.

hier hetzelfde heb nog nooit zo vaak ruzie gehad als toen ik zwanger was en huilen :cry:

en schreeuwen heb ik ook gedaan en dacht arm kind en zei dan ook geen ruzie maken dat ik zielig voor de baby maar ze is er goed uit gekomen.

ik dacht ook lekker als papa en mama nu al ruzie maken hoe moet dat dan met de opvoeding.

Maar goed iedereen heeft dat gevoel dus als ie zwanger is.

:-*