Verdrietig

Ik wordt zo verdrietig van het nieuws van het vermiste meisje Marlies! Dat ze allemaal lichaamsdelen van haar hebben gevonden… Ik wordt er gewoon misselijk van :cry: :cry:



Dan hoor ik dat en zie ik mijn eigen kleine meisje lekker spelen en dan moet ik aan haar ouders denken… Afschuwelijk.

He gadver…dat nieuws heb ik (gelukkig) nog gemist.

Ja je moet er niet teveel bij nadenken he…Het zal je maar overkomen

Op de radio werd al gemeld dat er een lichaam is gevonden. De politiewoordvoerder ontkent dit echter. Het terrein waar wordt gezocht ligt bij de wijk Amboina.



naar idee he…brrrr krijg er kippenvel van

he bah, heb ook gemist… wat erg zeg… :frowning: :frowning: :frowning:

oh wat vreselijk zeg :cry:

vreselijk… :cry:



doet mij (als Belgische mama dan zeker hé, maar bij jullie wellicht ook gekend) terugdenken aan moordenaar Dutroux toen al die kinder/tienerlijken gevonden werden.

pffft…



wat een nachtmerrie voor die ouders…



liefs

Gerda

Echt waar



:shock: :shock: :shock:





Zag net wel iets op TT staan maar verder niet gekeken

Ohw wat erg :shock: :frowning:



Op nu.nl staat er overigens nog niks over. :think:

Ik zat ook al te kijken. Ik hoorde het op de radio en daar werden dus gewoon de lichaamsdelen die gevonden waren opgenoemd.

O.a dat haar hoofd gevonden was :shock:

Echt afschuwelijk nieuws zeg.

Arm meissie…arme ouders :cry:

Lichaam ligt half begraven in bosjes
Marlies gevonden
Van onze speciale verslaggevers John van den Heuvel en Bert Huisjes

De politie van Bonaire heeft het lichaam teruggevonden van de 24-jarige Marlies van der Kouwe. Zij lag begraven in dicht struikgewas bij de wijk Ambuana. Forensisch onderzoekers stellen nu haar lichaam veilig.


De ontvoerde apothekersassistente (24) verdween op de dag af vier weken geleden, toen zij bij haar appartement van de fiets werd getrokken. Haar lichaam ligt in een ondiep graf, op ongeveer vijf kilometer van waar zij verdween.

Marlies is gevonden door ploeg met speurhonden en prikstokken. Enkele delen waren bloot gespoeld. Bij haar lichaam werden ook een slipper en haar pinpassen gevonden. De familie van Marlies is net op de hoogte gesteld.

De verslaggevers van deze krant zagen gisteren dat de politie rondreed met de nicht van hoofdverdachte Rayan Pieters (24). Zij leek de politie bij de wijk Ambuana vanuit een pickuptruck aanwijzingen te geven. Ter plekke was duidelijk een graf zichtbaar op enkele meters van de weg, tussen twee diepe plassen.

Pieters zelf heeft niet bekend, zeggen bronnen bij de politie. Gisteravond werd begonnen met het uitgraven van haar lichaam. Het hoofd van Marlies is gescheiden geraakt van haar romp en is inmiddels veilig gesteld in het mortuarium.

Rayan Pieters, die eerder jaren vastzat voor gijzeling en verkrachting, is vannacht om twee uur (lokale tijd) in allerijl met een militair toestel naar de gevangenis van Curacao overgebracht. Over enkele uren zal de politie een officiële verklaring afleggen.

Jeetje zeg, wat triest. Ik vreesde al dat ze niet meer in leven zou zijn. Voor de ouders is het wel heel “fijn” dat ze in elk geval gevonden is. Nathalee Holloway is echt van de aardbodem verdwenen, de ouders van Marlies kunnen haar tenminste nog een waardig afscheid geven.



:kaars:

ohh neeeee…wat erg

Kippenvel gewoon…

zoiets verdiend niemand…



ja alleen de dader natuurlijk :twisted:

Verschrikkelijk… :cry: :kaars:

jeetje wat erg :cry:

Op de site van de Telegraaf ( ja ik weet het, roddelkrant) staat dat het hoofd gescheiden van de romp is aangetroffen. Dat kán door geweld zijn ontstaan, maar ook door ontbinding! Ze lag in een ondiep graf en enkele delen van haar lichaam waren bloot gespoeld. tja hoe luguber ook, daar komen beesten op af.



Ben het wel met een andere schrijfster hier eens, haar ouders kunnen tenminste wel afscheid van haar nemen en een fatsoenlijke uitvaart geven.

Hoe ze ook gevonden mocht zijn… het is en blijft gewoon een vreselijk iets. :cry:



Ik ben inderdaad ook blij dat ze gevonden is voor de familie.

Het nieuws is verre van wat je als familie wilt horen, maar ik denk wel dat het een stuk rust geeft…



Voor Marlies :kaars:

vreselijk :cry:

oh bah…



:cry: :kaars: :kaars: