Ik moet maar weer eens naar de tandarts :?
Nu moet er weer heel wat gebeuren :evil: en nu ben ik even benieuwd hoe het zit met verdovingen.
Kun je dan blijven voeden of moet je dan even stoppen??
En ik ben echt bang voor de tandarts dus die stop ik lekker in een spoiler. Die zin dan he, niet de tandarts
Gewoon vragen aan je tandarts
Tijdens mijn vorige zwangerschap moest er bij mij ook wat gedaan worden onder verdoving en dat was niet schadelijk voor de zwangerschap. Wellicht kan de tandarts je ook verdoven zonder dat het schadelijk is voor BV.
Mijn tandarts doet het liever niet
Door mijn zwangerschap is mijn kies gebroken en ik wou niet zonder verdoving aan geholpen worden.
Nu moet ik in december maar ik hoop dan ook nog bv te geven dus dan verzetten we het weer gewoon :mrgreen:
Oh, ik gebruik de bv juist als excuus om nog even niet naar de tandarts te gaan :mrgreen: Ja, ik ga wel voor controle, maar hij wil eigenlijk dat ik mijn verstandskiezen laat trekken :shifty:
ik heb toen voor de tandarts gekolfd en dat na de tandarts gegeven. 1 voeding vervangen is meestal lang genoeg :thumbup:
( 4 uur zei mijn tandarts)
ik krijg een speciale verdoving en daarmee mag je gewoon doorvoeden volgens hem :think: ik heb dat nu al een paar keer gedaan eigenlijk. En straks weer want ik mag weer voor een zenuwbehandeling :?
Dit is wat er in het Handboek Borstvoeding (van Borstvoedingorganisatie LLL) wordt vermeld:
Tandarts
Een tandartsbehandeling kan praktisch altijd plaatsvinden zonder de borstvoeding te onderbreken. Het door de tandarts gebruikte verdovings- en vulmateriaal hebben geen invloed op de borstvoeding