Daar wordt je toch ook niet goed van hè, iedere keer als er iets is sport of politiek dan moeten de kleintjes het weer ontgelden.
Nou maar iets via uitzending gemist opzoeken.
Ze hebben toch ook nog ned 2 laat ze daar lekker die oeverloze debatten op uitzenden :wall:
Ik erger me er ook groen aan!!! :x
Ik snap echt niet dat ze voor alles sesamstraat skippen. Ik vind dat echt heel raar!
echt vervelend zit je als kind te wachten komt het niet :wall:
als volwassene heb ik er ook last van :lol: . Telkens word NCIS geskipt op de dinsdagavond :wall:
Ik vind het ook irritant ja. Zat mijn zoon heerlijk in papa’s grote stoel voor de tv genesteld (het enige tv momentje van de dag voor hem), blijft Rutte maar kletsen. Nouja, hij vond het gelukkig niet zo erg dat we in plaats van Sesamstraat een toren gingen bouwen
Ik heb zelf een nogal recalcitrante peuter in huis, die neemt niet heel erg snel genoegen met iets anders.
Had natuurlijk al geroepen, kom sesamstraat kijken, de teleurstelling was dus erg groot.
Online kon ik ook zo snel niet iets vinden dus heb ik maar Elias de reddingsboot opgezet, dat was ook wel oke na 10 minuten bleren :roll:
Iemand nog tips voor dramatische peuter buien
Dat is dus precies de reden dat ik niet wil dat mijn kind went aan iets dat op tv komt. Komt te veel drama bij kijken. 8)
@D. wrote:
Dat is dus precies de reden dat ik niet wil dat mijn kind went aan iets dat op tv komt. Komt te veel drama bij kijken. 8)
Hihi…dat is waar.
Hier 2 kids die niets met sesamstraat hebben,ze moeten het gewoon niet…Jo zit nog wel eens iets te kijken wat hem even aangrijpt (kan ook iets zijn wat niet direct voor kids is,zoals een engelse fantasyfilm bijv), dan neem ik een stukje op wat hij later een keer terugkijkt…verder hebben ze gelukkig geen vaste tv programma’s…behalve op nick jr.,maar dat is er altijd…
@D. wrote:
Als ik niets had gezegt dan was er ook niets aan de hand geweest.
Er gaan soms dagen voorbij zonder sesamstraat.
Maar ik was zo stom geweest om hem te roepen om te komen kijken, en toen had ik pas door dat het niet zou komen.
Voortaan maar eerst op teletekst kijken ofdat het echt wel komt, eigenlijk belachelijk toch?
@mamma van sharondenise wrote:
@D. wrote:Dat is dus precies de reden dat ik niet wil dat mijn kind went aan iets dat op tv komt. Komt te veel drama bij kijken. 8)
Maar ik was zo stom geweest om hem te roepen om te komen kijken, en toen had ik pas door dat het niet zou komen.
Voortaan maar eerst op teletekst kijken ofdat het echt wel komt, eigenlijk belachelijk toch?
Eigenlijk is alles dus jouw schuld?

@mamma van sharondenise wrote:
Ik heb zelf een nogal recalcitrante peuter in huis, die neemt niet heel erg snel genoegen met iets anders.
Had natuurlijk al geroepen, kom sesamstraat kijken, de teleurstelling was dus erg groot.
Online kon ik ook zo snel niet iets vinden dus heb ik maar Elias de reddingsboot opgezet, dat was ook wel oke na 10 minuten bleren :roll:
Iemand nog tips voor dramatische peuter buien![]()
Misschien een ideetje om een dvd van sesamstraat te kopen???
Mocht je erachter komen dat het weer niet komt, en je heb het al beloofd

Zet je de dvd aan!
@D. wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@D. wrote:Dat is dus precies de reden dat ik niet wil dat mijn kind went aan iets dat op tv komt. Komt te veel drama bij kijken. 8)
Eigenlijk is alles dus jouw schuld?8) :-
Oja natuurlijk, jij maakt hem helemaal mooi, whahaha :lol: :lol:
Lekker ding ben je :-
@anjella80 wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Ik heb zelf een nogal recalcitrante peuter in huis, die neemt niet heel erg snel genoegen met iets anders.
Iemand nog tips voor dramatische peuter buien![]()
Misschien een ideetje om een dvd van sesamstraat te kopen???
Mocht je erachter komen dat het weer niet komt, en je heb het al beloofd
Zet je de dvd aan!
Je kan het zo gek niet bedenken of we hebben er een dvd van, behalve sesamstraat.
Wel handig om te hebben ja.
Vind het wel raar dat je sesamstraat niet via uitzending gemist kan kijken, heeft dat met rechten te maken?
Wj hebben er zelf al 1, al kijkt J.aimy nog niet echt sesamstraat. Wel sochtends de teletubbies. Ziet ie dat zonnetje gaat hij gelijk lachen. :inlove:
We hebben trouwens sesamstraat wel een keer in het weekend aangezet omdat er dan ochtends geen tubbies komen. ging hij wel kijken en dansen, maarja dat doet Jaimy op alle muziek. Zelfs harde rockmuziek :D:D
Ik vind ook vreemd hoor dat het geen uitzending gemist heeft, je zou denken dat het idd om uitzendrechten gaat ofzo…