Verbrand

Tom is op bepaalde plekken verbrand in onze vakantie. Echt zielig. :cry:

Maar het gaat wel beter. Er zijn nu allemaal korsten erop. En dat gaat ook wel is een keer weer kapot natuurlijk. Ik doen dan nl een shirtje aan met korte mouwen dat het kan luchten. Ik doe er ook geen pleisters erop. Doe hem al niet in bad want dan word het week.

Zijn er nog meer tips?

Wow, dat zijn dan zowieso 2e graads brandwonden dus! Heeft hij er verder geen last van? Onstoken? Koorts?

Nee hij is er gelukkig niet ziek van geworden. Daar was ik al opgelucht van. Het doet natuurlijk wel zeer met aankleden etc. Maar voor de rest merk je er gelukkig weinig van dat het bij hem pijn doet. En dat doet het natuurlijk wel. Maar het is een bikkel.

Heb hem zo goed in gesmeerd. Maar blijkbaar was de eerste zonnemelk niet meer goed meer en was het te laat toen we daar factor 50 kochten. Weer een les geleerd. De volgende keer gelijk goed supl halen als ik zeker weet dat het nog goed is. De laatste dag is het erger geworden het was de warmste dag. En ook omdat hij eczeem heeft op bepaalde plekken zijn die het ersgte.

Het doet me gewoon zeer als ik erna kijk.

Er kwamen eerst blaasjes eropt En toen de korsten. Er kwam ook vocht uit.

Maar ben echt blij dat hij er niet ziek van werd want daar kun je goed ziek van zijn.

Het gaat al wel wat beter gelukkig ,maar sommige kortsen gaan wel steeds open en gaat het weer bloeden.

bij de apotheek kun je flamazine halen dit met een vetgaasje en verband verbinden werk heel goed :thumbup:

eigenlijk even langs de ha gaan dan krijg je meteen het recept, zonder recept ook verkrijgbaar.

met 2de graads moet je al naar de dokter en blaren is 2de graads.

beterschap is altijd zo zielig, levi heeft het ook gehad.

Ja ik ga morgen bellen. De peuterleidser zei het ook al. Die hebben het nu wel in gaas verwikkeld maar gewone gaas.

Je kan er ook een krijgen met antiboitica. Dan heelt het sneller.

Calendulazalf is ook heel fijn spul :thumbup:

Ik heb gebeld. Ik hoefde niks te gebruiken. Korte mouwen aan doen. En als d ekorts eraf gaat vet houden. Ik moest hem gewoon afdochen. Als het volgende week niet oevr was moest ik even weer bellen.

Maar het moest vanzelf weer over gaan. En het is niet erg dat d ekorts er weer af zou gaan.

@alex wrote:

Calendulazalf is ook heel fijn spul :thumbup:

Ja dat is een goeie zalf.