Verassing mama! ( pen +bank)

" verassing mama!!! Mooi hè?"

Die vraag kreeg ik net, nadat ik mijn leren crème kleurige bank bekeek, en ik er achter kwam dat ware Picasso een pen heeft gebruikt om zo zegt hij treintjes, oma, mama zusje en papa te tekenen.

:? Hij zag mijn blik, en zei meteen " sorry mama, mag niet hè…"

Nee dus… Hoe krijg ik dit kunstwerk er nu uit?

Melk werkt niet…

billendoekjes? die gebruik ik bijna bij alles geen idee wat er in die doekjes zit maar werkt meestal wel :thumbup:

is het balpen? Klinkt heel stom… maar hier kreeg ik het eruit met koude melk.

Nu heb ik een bruine bank, en was het een blauwe pen… maar ook ik had erg verdriet hihi… het ging er hier met melk heel makkelijk af.

Wondersponsjes, te verkrijgen bij de kruidvat.

Bij de schoonmaakartikelen-afdeling.

Vlekkentovenaar voor balpeninkt. Te krijgen bij de drogist. Daarmee heb ik eens balpeninkt uit een spierwitte jas gekregen (en geloof me, dat was niet weinig).

@Tamma wrote:

Vlekkentovenaar voor balpeninkt. Te krijgen bij de drogist. Daarmee heb ik eens balpeninkt uit een spierwitte jas gekregen (en geloof me, dat was niet weinig).




ik hiermee ook de bank weer schoon gekregen, en zelfs de velkken van een balpen, die in een witte bloes was blijven zitten ind e was! :dance:

IK ga ook voor billen doekjes. Helpt hier tegen vrijwel alles.

Owww hopelijk lukt het met een van de tips!! Succes

Pot groene zeep, puur gebruiken.

Billendoekjes of wonderspondjes werken indd vaak ook.

hier ook es gehad, zl wist toen een fantastische oplossing; hij ging op de vlek zitten en zei; kijk mama, weg! :lol:



mijn man heeft het er wel uitgekregen, maar ik weet eerlijk gezegd niet waarmee, sorry.



hopelijk lukt het met een van tips van de anderen, succes!

Ik ga met Chantal mee; koude melk! Als echt niets werkt is er ook een renovatiemiddeltje voor leren banken waar een beetje kleur inzit. Zoveel mogelijk eraf poetsen en daarna dat renovatiemiddeltje erover en je bank is je heeeeel dankbaar want je hebt gelijk je leer weer gevoed. :thumbup: Wel goed uitwrijven overigens. :wink:

dreft

esmay had vorige week op de bekleding van de auto een groot hart getekend en ingekleurd zij moest het zelf schoonmaken en dat is gelukt!!

Nog niet gelukt… morgen naar de kruidvat.

Billendoekjes… hier niet. Normaal wel.